گوناگون

مشکل بیمه بانوان هنرمند اردبیل حل شود/ لزوم ایجاد بازاچه های فروش

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان زن اردبیل عصر شنبه با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان و مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل با حضور 70 بانوی هنرمند مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه بانوان هنرمند عدم بیمه هنرمندان، عدم حمایت از مولفین آثار و ایجاد بازاچه فروش برای عرضه محصولات هنری و فرهنگی بعنوان مشکلات عمده این عرصه عنوان کردند و خواستار حمایت از تئاتر بانوان، فیلمسازان زن و حمایت از بانوان فعال در زمینه نقاشی شدند.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان اردبیل طی هفته های اخیر افزود: آمار تعداد هنرمندان فعال استان در هنرهای هفت گانه باید بررسی و تکمیل شود.

ناصر اسحاقی با اشاره به مشکل بیمه هنرمندان، از آغاز تلاش های همه جانبه برای حل این مشکل با مشارکت دفتر امور بانوان استانداری اردبیل خبر داد.

وی با اشاره به وظیفه دستگاه های فرهنگی و هنری در قبال هنرمتدان افزود: زنان ایران اسلامی همیشه دوشادوش مردان در آفرینش حماسه های مختلف در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش آفرین بوده اند و باید این زحمات پاس داشته شود.

مشاور امور بانوان در استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به شناسایی بانوان هنرمند فعال در ادارات و سازمانهای دولتی برلزوم شناسایی بانوان توانمند و هنرمند خانه دار تاکید کرد.

ماریا موسوی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی های بانوان ایران و آذربایجان طی آینده نزدیک در منطقه خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا