گوناگون

مشکل بیکاری فقط با ورود سرمایه گذاران برطرف می شود

81132524 5641315

غلامحسین جمیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ایران از مترقی ترین قوانین برای ورود سرمایه گذاران برخورد است و باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری را داشت.

وی یادآورشد: رویکرد دولت برای برخورد با بخش خصوصی متفاوت از گذشته است.

جمیلی با بیان اینکه اجرای مستمر قوانین و ثبات آنها در دولت قبل مورد بی مهری واقع شده بود، اظهار کرد: دولت جدید نشان داد که قصد و اراده بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی را دارد.

رییس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، گفت: اتاق بازرگانی در گام نخست، خود را همواره همراه و همکار سه قوه می داند و هرچه این تعامل گسترده تر باشد همه طرفین از آن منتفع می شوند.

وی عدم ثبات در ارائه مشوق ها را یکی از مهمترین معضلات سیستم سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی عنوان کرد و دومین مشکل را نوسان قیمت ها به علت تورم خواند.

جمیلی تاکید کرد: بسیاری از افراد در شرایطی که تورم موجود برای واحدهای تولیدی کشور و این استان مشکل ساز شده است، تلاش می کنند تا از وضعیت موجود نهایت بهره برداری را داشته باشند و به کسب و کار بپردازند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: این در حالی است که اشتغال باید در واحدهای تولیدی ایجاد و بساط واسطه گری و خرید و فروش ارز و طلا برچیده شود.

7319/522

انتهای پیام /*

Contact the editor:
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا