گوناگون

مصدومیت 18 تن در سه حادثه رانندگی استان مرکزی

براثر سه حادثه واژگونی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، 18 نفر مصدوم شدند.

قنبر فراهانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی، از وقوع سه حادثه و مصدومیت 18 نفر در محورهای مختلف استان مرکزی در دهم شهریورماه خبر داد.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در ابتدای پل شهر صنعتی اراک که مصدومیت افراد را در پی داشت، گفت: این حادثه در ساعت 21 دوشنبه، 10 شهریور در ابتدای پل رخ داد که بعد از دریافت گزارش این واژگونی، تکنسین‌های اورژانس 115 در کمترین زمان ممکن، خود را بر بالین مصدومین رسانده و آنها را از خدمات امدادی فوریتی بهره‌مند کردند. حادثه‌دیدگان به منظور بررسی و ارائه خدمات تخصصی بیمارستانی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) منتقل شدند.

فراهانی همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر 60 محور اراک – قم و مصدوم شدن چهار نفر اشاره کرد و افزود: با دریافت گزارش این حادثه در ساعت 21:49 دقیقه دوشنبه، واحدهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. چهار مصدوم این حادثه که یک مورد در رده‌بندی تریاژی، قرمز و سه مصدوم دیگر زرد و سبز بوده‌اند، بعد از بهره‌مندی از خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج) اراک انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی همچنین از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری در محور اراک – خمین ( ابتدای روستای ورچه) خبر داد که موجب مصدوم شدن 10 نفر شد.

فراهانی تصریح کرد: در این حادثه پس از ارائه خدمات پیش‌بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس 6 نفر از آنها به بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهر خمین منتقل شده و چهار مصدوم دیگر با توجه به تخصص تکنسین‌ها در محل حادثه درمان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا