گوناگون

مظفر: به اعتراض ما رسيدگي نشد

  به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، شهرزاد مظفر گفت: بازي‌هاي دور برگشت شرايط سختي پيدا کرده است. متاسفانه ما يکسري مشکلات قانوني در فوتسال بانوان داريم. يکي اينکه بازيکنان فوتبال در نيم فصل دوم وارد ليگ فوتسال مي‌شوند. در حالي که از نظر فني، بازيکنان فوتسال بايد بين تيم‌ها جا به جا شوند و اين پديده، توازن ليگ را بر هم مي‌زند.

وي ادامه داد: در هر صورت شرايط بعضي تيم‌ها به کلي تغيير کرده است. کار براي ما در نيم فصل دوم سخت‌تر شد. الان تيم نفت آبادان بهترين‌هاي تيم مشهد که منحل شد را گرفت. تيم شهريار هم تقويت شد ولي اميدواريم بتوانيم در رقابت‌هاي اين هفته يک تفاضل گل اختلاف با تيم حفاري را جبران کنيم و به صدر جدول برگرديم.

مربي تيم فوتسال بانوان پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس جزو تيم‌هايي است که نسبت به سال قبل کمترين تغيير را داشته است. در اين شرايط ما نيم فصل دوم را هم با همان ترکيب نيم فصل اول دنبال مي‌کنيم و رقابت‌ها هم نزديکتر شده است، در اين شرايط با مشکلاتي هم روبرو هستيم.

مظفر تصريح کرد: بازي کليدي و سرنوشت ساز ما با تيم حفاري است. البته نفت آبادان هم خيلي قويتر شده و بايد مراقب بود اما اگر مسائل مربوط به بازي رفت برابر حفاري نبود اکنون حاشيه امنيت خوبي داشتيم. در آن بازي اگر اشتباه داوري نبود، نتيجه تغيير مي کرد. خطاي آنها روي بازيکن ما روي خط شش قدم به قدري مشهود بود که کسي منکرش نبود. با اين وجود از طرف باشگاه، اعتراضي همراه فيلم ارسال کرديم اما هنوز هيچ پاسخي نگرفتيم در حالي که من به خاطر اعتراض در همان بازي از زمين اخراج شدم و حالا حکم داده‌اند که يک جلسه هم محروم هستم و در بازي شهريار روي نيمکت نخواهم بود.

وي در پايان افزود: من در آن بازي بي‌احترامي نکردم، فقط به حق معترض شدم، حالا من را محروم کرده‌اند اشکالي ندارد ولي چرا به اعتراض ما جواب نمي دهند؟! ما در فينال جام حذفي و به نوعي در بازي شبه فينال ليگ با حفاري بازي داريم و هنوز اميدواريم به مسائل داوري رسيدگي شود تا اشتباه فاحش ديگري روي ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا