گوناگون

معاون استاندار: نمایندگان 60 هلدینگ سرمایه گذاری رییس جمهور را در سفر به ایلام همراهی می کنند

81152576 5674840

به گزارش ایرنا، ˈحشمت الله عسگریˈ عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی رویکرد توسعه ای و سرمایه گذاری را دنبال می کند.

وی افزود: تجربه سفرهای قبلی دولت به استان های مختلف اخذ شده و در سفر دکتر روحانی و وزرا به ایلام تلاش خواهد شد نظر سرمایه گذاران را برای مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی و اقتصادی جلب کنیم.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: نمایندگان 60 بانک و هلدینگ سرمایه گذاری رییس جمهوری را در سفر به استان ایلام همراهی خواهند کرد.

عسگری تاکید کرد: ویژگی ها و توانمندی های استان در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و انرژی گردآوری شده و امیدواریم در این سفر دولت مشوق های لازم را برای حضور شرکت های سرمایه گذاری در ایلام ارائه کند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از فرصت تاریخی حضور هیات دولت و نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری بهترین استفاده را برده و با معرفی ویژگی های ممتاز استان در بخش های مختلف در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات اجرای طرح های اقتصادی و زیربنایی با محوریت اشتغال گام بردارند.

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام اضافه کرد: مدیران بطور جدی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را از وزرا پیگیری کنند چراکه در صورت موافقت اعضای هیات دولت با طرح های پیشنهادی امکان پیگیری و دنبال کردن برنامه ها امکان پذیرتر خواهد بود.

عسگری ابراز امیدواری کرد در این سفر زمینه تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، فراهم شود.

رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 17 اردیبهشت در چهارمین سفر استانی خود از ایلام دیدن می کند.

دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.

استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربع و 565 هزار نفر جمعیت در باختری ترین نقطه کشور قرار دارد. ک/2

540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا