گوناگون

معاون سپاه انصارالرضا(ع) : بسیج پیشگام در اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی است

81146846 5665200

سرهنگ ˈ علی قاسمیˈ روز پنجشنبه در همایش استانی رسم هجرت با رویکرد آموزشی توجیهی که در بیرجند برگزار شد افزود: داشتن نیت و عمل خالص برای خداوند در انجام کارها از ویژگیهای مدیریت جهادی است.

وی بر انجام اردوهای جهادی با مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: آحاد جامعه باید برای تحقق شعار امسال در بخشهای مختلف تلاش کنند.

وی برپایی اردوهای جهادی را تلاش در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دانست و یادآور شد: در جهاد و مبارزه با استکبار باید از ائمه اطهار(ع) الگو بگیریم.

وی گفت: خطر پذیری، ایثار و فداکاری و حرکت با شور و شعور را از ویژگی های مدیریت جهادی ذکر کرد و افزود: انجام کارهای بزرگ با مدیریت جهادی امکانپذیر می شود.

ˈ سید محمد کاظم علویˈ مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان جنوبی هم خواستار گسترش روحیه جهادی و نشاط و امید از سوی متولیان اردوهای جهادی در روستاها شد و اظهار داشت: کار و تلاش برای اصلاح اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید سرلوحه برنامه ها باشد.

ˈسید حسین حسینیˈ مسوول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی نیز خود سازی را مزیت اردوهای جهادی دانست و گفت: در این اردوها ایجاد روحیه تلاش، همدلی و همکاری صمیمانه به عنوان یک فرهنگ مورد توجه می باشد.

وی کمک رسانی به محرومان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان را یکی از اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: افرادی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند باید با حضور در مناطق محروم ، فرصتها، چالشها و مشکلات روستاها را شناسایی و منعکس کنند تا مسوولان درصدد رفع آن برآیند.

سال گذشته، 184 گروه جهادی محلات، دانشجویی و میهمان به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند.665/110

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا