گوناگون

معاون وزیر راه از جاده های روستایی قزوین بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرشفیعی معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی روز جمعه در سفر به استان قزوین از راههای روستایی شهرستان های بوئین زهرا و آوج بازدید کرد.

در این بازدید که روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، موسوی فرماندار آوج، حامد مانی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند جاده های روستایی آوج، آبگرم، حصار ولیعصر، حسن آباد، آز انبار، بیگلر، محمود آباد، لک، دشتک، علی آباد، کردجین، کله سر، قلعه کرد، آدار، قانقانلو، مشهد و کیسه جین مورد بازدید معاون وزیر و همراهان قرار گرفت.

همچنین عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر روستای حسن آباد به آزانبار در شهرستان آوج با حضور معاون وزیر راه به پایان رسید و بهره برداری از آن آغاز شد. برای زیرسازی و روکش آسفالت این مسیر به طول 18 کیلومتر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این طرح 10 روستای مسیر از جاده آسفالته برخوردار شدند و راه های روستایی استان های قزوین و زنجان نیز به یکدیگر متصل شد.

میرشفیعی در این بازدید با درخواست اهالی چند روستا برای زیرسازی و شن ریزی مسیر روستای قانقانلو به آقچه خرابه و احداث سه دهنه پل در مسیر روستای کیسه جین به اردلان از اعتبارات مدیریت بحران استان موافقت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل عازم بازدید از راههای روستایی شهرستان بوئین زهرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا