گوناگون

معجزه بخشش،زندگی دوباره پای چوبه دار

81164423 5696167

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کمجیان، «حسین ونکی» در این ارتباط گفته است: این زندانی در سیزدهم ماه پر برکت رجب و در سالروز ولادت با سعادت اسوه ایثار و گذشت و جوانمردی مولی الموحدین حضرت علی(ع)، از سوی خانواده مقتول بخشیده شد.

وی که در نشستی خبری در فرمانداری کمیجان سخن می گفت ، افزود: این زندانی، به جرم قتل عمد به مدت سه سال در زندان به سر برد و در نهایت با پیگیری های انجام شده با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات یافت.

ونکی ادامه داد: این زندانی با مداخله معاون دادستان، قاضی ناظر، امام جمعه و فرماندار شهرستان کمیجان، مدیر و مسئولان زندان مرکزی شهرستان اراک و با گذشت اولیاء دم در پای چوبه دار به زندگی بازگشته است.

رییس زندان مرکزی اراک خاطر نشان کرد: این اتفاق پس از حضور خانواده مقتول و مسئولان اجرایی و قضایی در زندان اراک جهت اجرای حکم قصاص رخ داد.

وی در خصوص تلاش های صورت گرفته برای جلب رضایت خانواده مقتول افزود: مهر و رافت اسلامی همیشه در جامعه راهگشا بوده و از مهمترین پیام های این اقدام خداپسندانه، نشر و ترویج الفت، محبت و قرب الهی است.

رییس زندان مرکزی اراک اظهار کرد: این رضایت جلوه ای از اعتقادات شیعه و الگوپذیری از معصومان (ع) را به نمایش گذاشت و قاتل با چشمانی اشکبار سجده شکر به جا آورد.

سال گذشته 15 زندانی محکوم به اعدام و از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر با تلاش مدیران و مسوولان زندان های استان مرکزی از حکم مرگ نجات یافته اند.ک/1

716/559

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا