گوناگون

معدني: مي‌توانستيم راحت‌تر ايتاليا را اداره کنيم

حسين معدني در گفت‌وگو با فارس، درخصوص پيروزي 3 بر صفر تيم‌ملي واليبال مقابل ايتاليا اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و در سرويس، دفاع و توپ‌گيري عملکرد فوق‌العاده‌اي داشتيم و توانستيم 3 بر صفر تيم قدرتمند ايتاليا را شکست دهيم.

وي در مورد شناخت کوآچ از ليگ ايتاليا يادآور شد: شناخت سرمربي تيم‌ملي کمک بسيار زيادي به ارنج تيم کرد. بازيکنان هم همان کاري را انجام دادند که سرمربي از آنها توقع داشت هرچند که معتقدم باز هم مي‌توانستيم راحت‌تر بازي را اداره کنيم.

مربي تيم‌ملي واليبال در مورد اينکه بازيکنان اصلي ايتاليا نبودند و آيا در حضور آنها هم امکان داشت چنين نتيجه‌اي رقم بخورد گفت: طبيعتا ما نمي‌توانستيم به اين راحتي بازي کنيم، آنها بازيکنان باتجربه‌اي هستند اما قطعا از بازي‌هايي که در ايتاليا برگزار کرديم زيباتر بود و مي‌توانستيم عملکرد بهتري داشته باشيم.

معدني درباره دومين ديدار تيم‌ملي مقابل ايتاليا مقابل ايتاليا خاطرنشان کرد: اين پيروزي را فراموش خواهيم کرد. مي‌دانيم که ايتاليا براي جبران اين شکست به ميدان خواهد آمد ما در اين ديدار اجازه نداديم که ايتاليا بازي هميشگي خود را انجام دهد در ديدار آينده هم با توجه به اينکه به 3 امتياز بازي نياز داريم به دنبال پيروزي هستيم تا بتوانيم خود را در جدول حفظ کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا