گوناگون

معرفی بزرگان «فساد در فوتبال» به قوه قضائیه

خانه ملت: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگویی با اشاره به حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از رقابت‌های جام جهانی فوتبال برزیل اظهار داشت: قرار بر این بود که گزارش پرونده فساد در فوتبال بعد از جام جهانی آماده و ارائه شود.

وی اضافه کرد: تاریخ معینی برای زمان ارائه گزارش فساد در فوتبال مشخص نشده است، اما این گزارش تا حدود یک ماه دیگر باید ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین خاطرنشان کرد: اگر گزارشاتی پیرامون فساد و تبانی در رقابت‌های جام جهانی برزیل به دست کمیسیون برسد، در قالب این پرونده بررسی خواهیم کرد.

افضلی‌فرد با بیان اینکه نام‌های بزرگ و کوچک و تمام کسانی که در فساد و تبانی فوتبال نقش دارند حتما به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد، تصریح کرد: افراد زیادی هم به عنوان مطلع و هم به عنوان کسانی که از آنها گزارشاتی به کمیسیون رسیده بود به جلسات دعوت شده و توضیحات آنها را استماع کردیم.

پرونده فساد در فوتبال از سال گذشته در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

مسئولیت این پرونده بر عهده حجت‌الاسلام حمیدرضا رسایی است که تاکنون وی و سایر اعضای کمیسیون جلساتی را در راستای این پرونده با مدیران، بازیکنان و داوران برگزار کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا