گوناگون

معلمان، معماران ارزش‌های اسلامی

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: معلمان، معماران ارزش‌های اسلامی هستند، چون جایگاه عرصه‌ی تعلیم و تربیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در قزوین، «رضا ابراهیمی» مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین در نشست با اصحاب رسانه، صبح امروز(چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه) در مجتمع شهید آوینی، با اشاره به برنامه‌های هفته‌ی بسیج فرهنگیان اظهار کرد: از ۱۲اردیبهشت که هفته‌ی بسیج فرهنگیان و معلم نامگذاری شده بیش از ۱۰۰ برنامه در مرکز استان و مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش آغاز می‌شود که تا روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین معلمان را معماران ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: معلمان، جایگاه عرصه‌ی تعلیم و تربیت دارند و در این راستا می‌توان آن‌ها را معماران ارزش‌های اسلامی معرفی کرد.

وی ارتقای روحیه انقلابی قشر بسیج فرهنگیان را بمنظور تجلیل و زنده نگهداشتن مرتضی مطهری، الگوسازی و ترویج افکار اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از روحیه‌ی جهادی را از اهداف حوزه‌ی بسیج فرهنگیان دانست.

ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های بسیج فرهنگیان افزود: همایش بسیج فرهنگیان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از رزمندگان که به جبهه اعزام شدند، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در حسینه مطهری سپاه استان قزوین، هم‌چنین ویزیت رایگان درمان پاکروان با استفاده از پزشکان عمومی و تخصصی و اعزام فرهنگیان به تهران جهت دیدار با مقام معظم رهبری برشمرد.

وی ادامه داد: دیدار با ائمه‌ی جمعه مرکز و مناطق استان، ارائه‌ی گزارش از بسیج فرهنگیان در سال جاری، دیدار با شهدای فرهنگی و جانبازان بالای ۷۰ درصد، حضور منسجم در سازمان بسیجی در نماز جمعه‌های مناطق مختلف و نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای فرهنگیان با سخنرانان کشوری و استانی در طول هفته معلم انجام می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین یادواره شهدای فرهنگی، نشست شورای مشورتی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش، مسابقات وبلاگ نویسی با محوریت راهبرد شعار سال، مسابقات ورزشی و اعزام فرهنگیان بسیجی برای بازدید از نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا