گوناگون

مقابله با تهدیدات پیچیده در کنار توسعه زیرساخت های ارتباطی ضرورت دارد

81220431 5794245

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل ، مرتضی براری در نشستی با استاندار اردبیل رصد مشکلات استان ها ، توسعه زیرساخت ها ، توسعه دولت الکترونیک و توسعه شرکت های دانش بنیان را در ایجاد اشتغال ، کسب و کار و توسعه شبکه ارتباطی موثر دانست.

وی با بیان این که در فناوری اطلاعات در بخش های مختلف باید به مسائل پدافند غیر عامل نیز توجه شود افزود: امنیت موضوعی است که همراه هر پدیده و تکنولوژی باید تعریف شود و بحث پدافند غیر عامل هم در کنار امنیتی مورد توجه دست اندار کاران امر قرار بگیرد.

وی به ارائه خدمات یکسان به مردم با کدسازی تلفن ثابت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با کدسازی تلفن ثابت در استان همه مردم به یک اندازه می توانند از تنوع خدمات ارائه شده در این حوزه بهره مند شوند.

براری همچنین نسبت به حل مشکلات مخابراتی و افزایش شبکه های ارتباطی در استان اردبیل قول مساعد داد.

استاندار اردبیل هم در این نشست گفت: حفط ، نگهداری و دستیابی به شبکه ارتباطی نقش تعیین کننده ای در تسهیل ارتباطات فعالان اقتصادی استان دارد.

مجید خدابخش افزود: در صورت ارتقای فرهنگ کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات ، شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید ، کار آفرینی ، کاهش بیکاری و رشد و توسعه بیش از پیش استان اردبیل خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز مناطق مرزی و دورافتاده این استان به شبکه تلفن ثابت ، همراه اول و سایر شبکه ارتباطی گفت: این استان به دلیل داشتن ظرفیت های بالقوه و قرار گرفتن در فهرست مناطق مهم گردشگردی یکی از استان های رو به رشد و نیازمند تامین زیر ساخت های فنی ، خدماتی و فناوری است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود مسوولان توجه خاص به بهره مندی مردم مناطق مرزی و روستایی استان از مزایای شبکه ارتباط مخابراتی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش سطح کیفی خدمات مخابراتی به مردم و توسعه شبکه ارتباطی در شهرها و روستاهای استان ، رفع مشکلات و ساماندهی سامانه های تلفن های همراه و ثابت و عدم آنتن دهی تلفن های همراه در برخی نقاط استان بویژه در نقاط مرزی را از مهم ترین مشکلات حوزه ارتباطات برشمرد و خواستار حل این مشکلات و بهبود خدمات و توسعه شبکه ارتباطی در استان شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی مشکلات مخابراتی و شبکه های ارتباطی به استان اردبیل سفر کرده است.

8123/594/593

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا