گوناگون

مقدمات ارتقای توانمندی ها و کارایی کارگران در محیط های کار آذربایجان غربی فراهم شد

81168421 5703358

راضیه خدادوست مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی روز یکشنبه در آیین انعقاد این تفاهمنامه مشترک در ارومیه افزود: این نهاد حمایتی اهتمام بسیاری در راستای صیانت و رفاه اجتماعی، تقویت و توسعه رویکرد پیشگیری، توانمندسازی و ارتقای قابلیت های منابع انسانی و نیل به اشتغال کامل تلاش بسیاری دارد و این تفاهمنامه نیز در همین راستا منعقد شده است.

وی گفت: آسیب های اجتماعی در جامعه امروز در حال گسترش است و توجه پیشگیرانه با انجام راهبردهای مبتنی بر تحقیقات اجتماعی می تواند در مقابله با این امر بسیار موثر باشد.

وی اظهار کرد: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی توجه ویژه ای به انجام کامل ماموریت های خود دارد و در این خصوص، کارکنان و کارشناسان این مجموعه به صورت بی وقفه تلاش می کنند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: طرح غربالگری سلامت جسمی و روانی زنان محلات آسیب خیز و زنان معتاد، تدوین سند کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش حدود 100 درصدی واگذاری فرزندان به خانواده ها و تحقق نزدیک به دو برابری تعهد اشتغال، از جمله شاخص هایی است که این اداره کل به خوبی به آنها رسیده است.

خدادوست گفت: باید از همکاری های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در راستای انجام ماموریت های اداره کل بهزیستی قدردانی کرد که امیدواریم این امر روز به روز بیشتر باشد.

احمد دهقان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: انعقاد این تفاهمنامه مشترک می تواند زمینه همکاری بیش از پیش در راستای توانمندسازی جامعه کارگری در ابعاد اجتماعی و شناختی را فراهم کند.

در حال حاضر، افزون بر 333 هزار کارگر بیمه شده در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد افزون بر 192 هزار نفر بیمه شده اجباری هستند.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا