گوناگون

منصوريان دلايل نرفتن به اردوي خارجي را پذيرفت

منصور قنبرزاده درخصوص درخواست کادرفني تيم فوتبال نفت تهران براي برپايي اردوي خارجي گفت: مديريت باشگاه اين آمادگي را داشت که اردوي خارج از کشور را برگزار کند اما طبق جلسه‌اي که ديروز برگزار کرديم متوجه شديم که فقط تا 26 تيرماه فرصت نقل و انتقالات داريم و عمده بازيکنان جديد ما هنوز قراردادشان ثبت نشده و بايد در سازمان ليگ اين کار را انجام دهيم اما طبق قانون، امسال تا بازيکنان مسائل مالياتيشان را انجام ندهند قراردادي ثبت نمي‌شود و تا جايي که من مي‌دانم فقط حدود 10 درصد از تيم‌ها اين کار را انجام دادند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با اين شرايط اگر مي‌خواستيم تيم را به اردوي خارج از کشور بفرستيم بايد با تيمي ناقص اين کار را مي‌کرديم که کار جالبي نبود و ديگر اينکه در همين کشور خودمان مناطقي مثل کرج، سرعين، کردان و… وجود دارد که مي‌تواند جوابگوي آماده‌سازي تيم‌ها باشد. شايد هتلينگ اين مناطق خيلي مناسب نباشد اما ورزشکاران ما هم اگر توقعشان را کم کنند مي‌توان در همين مناطق اردو برگزار کرد و نياز نيست که به کشوري مثل ترکيه برويم و ريال ايراني را از کشور خارج کنيم. اين دلايل را به منصوريان گفتيم و او هم دلايل منطقي ما را پذيرفت.

مديرعامل باشگاه نفت تهران درباره ثبت قرارداد بازيکنان هم تصريح کرد: امسال سازمان ليگ قرارداد بازيکنان را بدون حل شدن مسائل مالياتي ثبت نمي‌کند و اميدوارم يک بار هم که شده سازمان ليگ روي حرفش بايستد و قرارداد تيم‌هايي که بازيکنانشان مسائل مالياتي‌شان را رفع نکرده‌اند ثبت نکند و با ريش‌سفيدي کار پيش نرود چراکه تا جايي که من مي‌دانم بعضي از تيم‌هايي که به اردوي خارجي رفته‌اند هنوز اين کارها را انجام نداده‌اند و اميدوارم قانون براي همه تيم‌ها يکسان باشد.

قنبرزاده درباره جذب پادواني بازيکن برزيلي فصل گذشته فولاد هم خاطرنشان کرد: بحث حضور اين بازيکن در تيم ما مطرح است اما به هر حال ما محدوديت‌هاي مالي داريم و حضور اين بازيکن هم هنوز قطعيت پيدا نکرده هرچند که اولويت ما جذب بازيکن ايراني است و عجله‌اي براي جذب بازيکن خارجي نداريم.

وي در مورد وضعيت آل‌نعمه هم اظهار داشت: از او تشکر مي‌کنم که زحمات زيادي براي نفت تهران کشيد و بارها اعلام کرد اولويتش همينجا است اما پيشنهادات مالي که به او شد با پيشنهاد مالي ما خيلي تفاوت داشت و ما امکان تامين مبلغ قرارداد او را نداشتيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا