گوناگون

من و رحمان هردو دروازه‌بان اول هستیم/ به درک لازم رسیده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب گردان شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: دیدار ما مقابل استقلال خوزستان بازی سختی بود اما خوشبختانه در این بازی امتیاز را گرفتیم و اگرچه عقب افتادیم اما بچه‌ها آن را جبران کردند.

وی افزود: استقلال خوزستان جوانمردانه بازی کرد و می‌خواست فوتبال بازی کند اما امروز ما توانستیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

دروازه‌بان سپاهان درباره حضور رحمان احمدی در ترکیب سپاهان به جای او گفت: رحمان در ابتدای فصل بیشتر بازی کرد و بعد من بیشتر بازی کردم اما هیچ مشکلی وجود ندارد؛ در حال حاضر ما به این درک رسیده‌ایم که فرکی از ما بیشتر استفاده می‌کند و این مسئله ربطی به گل خوردن و ندارد و بسته به شرایط بازی، از هر دوی ما استفاده می‌کند.

وی افزود: ما هر دو نفر همیشه آماده هستیم و می‌دانیم که فرکی از ما هر دو استفاده می‌کند و هیچ یک از ما برای سرمربی تیم دروازه‌بان اول نیست بلکه هر دو دروازه‌بان اول تیم هستیم.

گردان درباره غیبت هواداران سپاهان در بازی امروز و حضور عده اندکی پشت فنس‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: نبود هواداران مانند این است که فوتبال دروازه ندارد و وقتی آنها هستند واقعاً چیزی کم داریم اما کار هواداران سپاهان ستودنی بود و برای تیم الگو هستند.

وی اضافه کرد: امسال بازی راحتی نداشته‌ایم و هیچ تیمی مقابل سپاهان راحت بازی نمی‌‌کند؛ تیم‌ها مقابل ما انگیزه بسیاری دارند و ما اگر این بازی به پیروزی برسیم، می‌توانیم به شرایط خوب بازگردیم وگرنه به مشکل بر می‌خوریم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا