گوناگون

مهدوي‌کيا: کي‌روش مرد روزهاي سخت است

 تيم ملي فوتبال کشورمان که چهارمين حضورش در رقابت‌هاي جام جهاني را تجربه خواهد کرد در گروه F با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و‌هرزگوين همگروه است و مأموريت دشواري براي رسيدن به دور حذفي اين تورنمنت دارد.

به گزارش تسنيم، مهدي مهدوي‌کيا، بازيکن پيشين تيم‌ ملي فوتبال ايران در گفت‌وگو با مجله «ورلد ساکر» گفت: ما همه انتظار اين را داشتيم که تيم ملي ايران به مرحله پاياني جام جهاني 2014 برزيل برسد ولي صادقانه بايد بگويم که کارلوس کي‌روش در سه بازي آخر تيم ملي در مرحله انتحابي جام جهاني 2014 دست به کار شگفت‌انگيزي زد. او مرد روزهاي دشوار است.

مهدوي‌کيا که خود در جام‌ جهاني 1998 فرانسه و جام جهاني 2006 آلمان حضور داشته است، تصريح کرد: مهار سه مهاجم آرژانتين يکي از دشوارترين وظيفه بازيکنان تيم ملي است ولي آنها بايد در کنار يکديگر باشند و با اتحاد بازي کنند.

وي اظهار داشت: روي کاغذ ما حداقل چند مايل از حريفان خود عقب‌تر هستيم ولي هرگز نمي‌توان حدس زد که در جام جهاني چه اتفاقاتي خواهد افتاد، درست همانند کاري که سنگال (با شکست فرانسه) در جام جهاني 2002 انجام داد. همه اميد دارند تا ايران بتواند در برزيل از اعتبار فوتبال آسيا دفاع کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا