گوناگون

مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

میرزاده: توسعه حوزه پزشکی دانشگاه آزاد گامی موثر در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی توسعه حوزه پزشکی دانشگاه آزاد را گامی موثر در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دانست.

گودرزی: تلاش کنیم همه تحولات سیاسی‌ و اقتصادی کشور از محیط دانشگاه رقم بخورد

معاونت سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ایران با خودباوری به بالاترین مراحل علمی خواهد رسید، گفت: باید تلاش کنیم تا تمام تحول‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور از محیط دانشگاه رقم بخورد.

قربانی: ترویج ارزش‌های اسلامی در دانشگاه مهمترین مسئولیت اساتید بسیجی است

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید استان تهران گفت: ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی در محیط دانشگاه‌ها، کمک به مدیر‌یت کشور در حوزه علمی، آموزشی و پژوهشی، کمک به فرایند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحقق وحدت علمی حوزه و دانشگاه‌ها، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری، مهمترین برنامه‌های اساتید بسیجی است.

روغنی‌ها: شبکه‌های غربی اقدامات تروریستی داعش را جنگ شیعه و سنی قلمداد می‌کنند

یک استاد دانشگاه گفت: شبکه‌‌هایی مانند BBC فارسی تلاش دارند تا این اقدامات تروریستی را جنگ بین شیعه و سنی قلمداد کنند و این کار را به صورتی انجام می‌دهند که ماهیت واقعی و پشتیبان اصلی تروریست‌های تکفیری بعثی مشخص نباشد.

بسیج اساتید مقام نخست جشنواره حلقه‌های صالحین را کسب کرد

سازمان بسیج اساتید کشور مقام نخست جشنواره حلقه های صالحین بسیج را از آن خود کرد.

بیانیه مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت پیرامون مفاسد اقتصادی

مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بر خود لازم می‌داند تا ضمن تشكر از اين چنین اقدامات و اعلام حمايت از مبارزه با مفاسد اقتصادی، نكته‌ای مهم كه مطمئنا در نظر شما نمایندگان نيز می‌باشد را يادآوری كند تا در آينده امكان رخ دادن چنين فسادهايی نيز در كشور به سمت صفر برود.

مرندی: درگیری‌های جناحی مانع حرکت‌های علمی دانشگاه است

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در عرصه‌های علمی کشور حرکت خوبی صورت گرفته و بررسی‌ها حاکی از آن است که راه رشد و شتاب علمی را در پیش گرفته‌ایم، اما پر کردن خلأهای باقی‌مانده، تنها با جهاد علمی قابل جبران است.

با حکم فرجی دانا؛ احمد معتمدی سرپرست دانشگاه امیرکبیر شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی سید احمد معتمدی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر منصوب کرد.

اکبری: جهاد علمی تنها با تولید مقاله محقق نمی‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه منظور از جهاد علمی تنها تولید مقاله و پژوهش نیست، گفت: باید برای دستیابی به فناوری‌های پیشرفته تلاش کنیم و تکنولوژی‌ را به داخل صنعت، تجارت، کشاورزی و محیط زیست بیاوریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا