گوناگون

موتور توسعه خلخال روشن می شود

81165176 5697450

به گزارش روزجمعه ایرنا ، مهدی احمدی در جلسه تدوین سند توسعه خلخال افزود: برای تدوین این سند که به صورت کاربردی بوده و توسعه شهرستان در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی در آن دیده شده نیازمند فکر و اندیشه همه دلسوزان این شهرستان هستیم.

وی گفت: در سال های گذشته سندهای توسعه ای مختلفی برای خلخال تنظیم ولی بیشتر این سندها تحلیلی و توصیفی بوده است.

وی اظهار کرد: سند توسعه این شهرستان که با کمک اساتید دانشگاه و افراد صاحب نظر در حال آماده شدن است سند اجرایی تمام عیار در همه زمینه های توسعه ای می باشد.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف این سند که برای چشم انداز و افق 1404 خلخال تدوین می شود نیاز به خرد جمعی مبتنی بر پایه های علمی بوده و از این لحاظ فرمانداری خلخال دست همه کسانی که دلسوز به این منطقه و شهرستان هستند و می توانند مسوولان خلخال را در تدوین این سند یاری کنند به گرمی می فشارد.

احمدی با بیان این که کاهش جمعیت خلخال هشدار جدی برای مسوولان این شهرستان است یکی از اهداف مهم سند توسعه خلخال را استفاده از راهکارهای عملی مختلف برای پیشگیری از روند مهاجرت و افزایش جمعیت شهرستان دانست.

احمدی بیان کرد: سند توسعه خلخال منطبق با سند توسعه استان تدوین شده و در این سند نقاط قوت ، ضعف ، تنگناها ، فرصت ها و تهدیدهای موجود بر سر راه توسعه شهرستان لحاظ شده است.

شهرستان خلخال با جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده و به رغم قدمت و تاسیس فرمانداری در 80 سال پیش در آن از آهنگ توسعه ضعیفی نسبت به سایر مناطق کشور برخوردار بوده است.

7119/594/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا