گوناگون

مورينيو باز هم جريمه شد

ژوزه مورينيو سرمربي چلسي در اين فصل چند بار اظهارات تندي را عليه داوران ليگ جزيره بر زبان آورد و با جريمه نقدي اتحاديه فوتبال انگليس مواجه شد اما سرمربي پرتغالي آبي پوشان لندن به نظر مي رسد نمي‌تواند اين عادت خود را ترک کند. او پس از ديدار تيمش برابر ساندرلند به شدت از داور بازي انتقاد کرد و سخنان عجيبي را درباره او بر زبان آورد.

به نقل از ايسنا، روزنامه ديلي ميرر انگليس نوشت که اتحاديه فوتبال اين کشور مورينيو سرمربي چلسي را به خاطر اظهارات تند عليه داور ديدار تيمش برابر ساندرلند 10 هزار پوند جريمه کرد.

همچنين اتحاديه فوتبال انگليس همچنين روي فاريا دستيار مورينيو را به خاطر حمله به داور 6 جلسه از همراهي تيمش محروم کرد. راميرس هافبک برزيلي آبي-پوشان هم به خاطر خطاي شديد بر روي بازيکن حريف با چهار جلسه محروميت مواجه شد.

چلسي در ديدار برابر ساندرلند که در 19 آوريل در رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس برگزار شد با نتيجه دو بر يک تن به شکست داد. ژوزه مورينيو پس از بازي داور را به باد تمسخر گرفت و عملکرد او را باورنکردني دانست.

اين براي نخستين بار نيست که ژوزه مورينيو به خاطر اظهارات عليه داوران جريمه مي‌شود. او در اکتبر گذشته هم بعد از اعتراض شديد به داور تيمش برابر کارديف سيتي 8 هزار پوند جريمه شد. مورينيو پس از بازي چلسي برابر استون ويلا هم 8 هزار پوند ديگر به خاطر اعتراض به داور جريمه شد تا جريمه اين فصل او در کل به 26 هزار پوند برسد.

مورينيو در بازگشت مجدد خود به استمفوردبريج نتايج ضعيفي کسب کرد و تيمش شانسي براي قهرماني در هيچ رقابتي ندارد. شاگردان آقاي خاص با شکست سه بر يک برابر اتلتيکو مادريد در دور برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا از رسيدن به فينال بازماندند. چلسي در رقابت هاي ليگ برتر انگليس هم شانسي براي قهرماني ندارد و به احتمال زياد در جايگاه سوم قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا