گوناگون

موسوي: هيچ جا هواداران نازنين ايران را ندارد

سيدمحمد موسوي اظهار کرد: از عملکردم در اسپک راضي نبودم اما در دفاع و سرويس به نظرم کارم قابل‌ قبول بود و به تيم ملي کمک کردم. البته شرايط تاکتيکي تيم ايجاد مي‌کرد که کمتر پاس بگيرم. به همين دليل شايد در فاکتور اسپک خيلي از خودم راضي نبودم اما در دفاع توانستم به تيم ملي کمک کنم. خيلي خوشحالم که چهار امتياز از برزيل در خانه‌اش گرفتيم. اين برد انگيزه خيلي خوبي براي تيم ملي ايران شد تا در شش بازي خانگي بتوانيم نمايش خوبي داشته باشيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: ما در اين بازي‌هاي خانگي مي‌توانيم تکليف کار را روشن کنيم که مي‌توانيم به مرحله بعد صعود کنيم يا نه. اگر بتوانيم شش امتياز از برزيل بگيريم خيلي کار آسان مي‌شود. البته فراموش نکنيم که مي‌گويم از “برزيل” شش امتياز بگيريم. بازي با اين تيم اصلا آسان نيست. آنها انگيزه بسيار زيادي دارند تا در تهران کار را جبران کنند. البته تيم ملي واليبال ايران خيلي خوب کار کرده و از هماهنگي خوبي برخوردار است. به نظرم برزيل در خانه خودش بيشتر استرس دارد و خارج از خانه بهتر کار مي‌کند. ما در شرايطي برابر برزيل بازي کرديم که حريف تحت فشار زيادي بود، چند بازي را باخته بود و نمي‌خواست در خانه شکست بخورد.

مدافع تيم ملي واليبال ايران خاطرنشان کرد: برزيل در خارج از خانه به دنبال جمع کردن امتيازات از دست رفته است. اگر ما بتوانيم بيش از چهار امتياز از اين تيم در تهران بگيريم تا حدي صعود خود را به مرحله بعد تضمين ‌کرده‌ايم. ايتاليا هم قطعا نمي‌خواهد برزيل صعود کند. به همين دليل در بازي آخرش در مقابل برزيل در خانه خود با تمام توان بازي مي‌کند و از برزيل امتياز مي‌گيرد. ما شانس زيادي پيدا خواهيم کرد تا به عنوان تيم دوم و يا سوم به مرحله بعد صعود کنيم.

موسوي با اشاره به حضور هزاران تماشاگر و هوادار تيم ايران در بازي‌هاي تهران گفت: شنيده‌ام که از يک هفته‌ قبل پيش بليت ليگ جهاني واليبال تمام شد. در صفحه‌هاي مجازي خودم نوشتم که هيچ جاي دنيا چنين تماشاگر نازنيني ندارند که بعد از باخت هم اين قدر از بازيکنان تشکر کنند. اميدوارم که مثل بازي‌هاي گذشته مردم عزيز در برابر باخت‌ها صبور باشند. از تيم حمايت کنند تا در آرامش بتوانيم نتيجه‌ بگيريم. به هر حال مربي جديدي هدايت تيم ملي را در دست گرفته و نياز به حمايت دارد. شايد خدايي ناکرده در ليگ جهاني هم نتيجه‌ نگيريم اما مطمئن باشيد که تيم ملي ايران حرکت رو به جلويي دارد و در آينده به موفقيت‌هاي بيشتر و بزرگ‌تر دست پيدا مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا