گوناگون

موفقیت در برنامه های مختلف اجتماعی نیازمند همراهی و مشارکت مردم است

81136878 5648245

به گزارش ایرنا، سید محمد بیاتیان شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از برترین های شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار با اشاره به نامگذاری امسال گفت: پیشرفت در حوزه های مختلف از جمله در حوزه های اقتصادی و اجتماعی، منوط به وجود بستر مناسب فرهنگی است.

وی با اشاره به وجود کاستی در عرصه های فرهنگی و عدم حصول به نتیجه مطلوب در سال های گذشته افزود: توجه به سلامت و افزایش خود باوری و ارتقاء سطح بهداشت جامعه، به اعتماد مردم به عملکردها بستگی دارد و ما در کسب این اعتماد موفق نبوده ایم.

نماینده مجلس به تشریح وضعیت مصرف و هدر رفت سرمایه های عمومی به نسبت بعضی کشورها پرداخت و گفت: وضعیت کشورمان در بیشتر عرصه های اجتماعی، اقتصادی، رفتارهای اجتماعی و حتی امور بهداشتی پایین تر از متوسط جهانی است و برای جبران آنها زمان نیاز داریم.

دبیر دوم کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی به وجود بیکاری فزاینده و نگرانی خانواده ها در این بخش پرداخت و گفت: با اجرای مرحله اول یارانه ها می بایست 30 درصد درآمد حاصله به موضوع صنعت و تولید اختصاص می یافت ولی در عرصه واقعی چیز دیگری رخ داد و به نتیجه مورد نظر نرسید.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی موفقیت برنامه های سلامت و اجرای مرحله دوم یارانه ها را مشروط به مشارکت مردم دانست و با درخواست از مدیران برای کسب اعتماد مردم به عملکردها و اجرای صحیح برنامه ها گفت: دولت در این کار راه سختی را در پیش دارد.

در این آیین بیش از 100 تن از پزشکان و کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار مورد تقدیر قرار گرفتند.ک/2

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا