گوناگون

ميراسماعيلي:جودو نسبت به گذشته رونق گرفته

آرش ميراسماعيلي در مجمع انتخاب رييس هيات جودو استان، خطاب به رئيس جديد هيات اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسيون از شما حمايت مي‌کند، به همان صورتي که در گذشته نيز از سعدالله‌خاني، رييس قبلي هيات حمايت کرديم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: اميدوارم تمامي اعضاي مجمع باتوجه به اختلاف‌ نظر و سليقه‌اي که در هر استان وجود دارد، اين اختلاف‌ها را کنار بگذارند و مطمئنا اگر هدف جودو باشد کار پيش مي‌رود. نقدهايي مي‌شود که مي‌توان آن‌ها را با مشورت حل کرد.

نايب‌رييس فدراسيون جودو خاطرنشان‌کرد: از رييس جديد مي‌خواهم از تمام پتانسيل استان استفاده کند که اين هنر يک مدير است که بتواند اختلاف سليقه‌ها را کم کند.

وي در ادامه بيان کرد: اکنون جودو نسبت به آن‌چه در سابق بوده، رونق گرفته است. شايد در سال‌هاي گذشته مدال‌آوري کم بوده است ولي در سه، چهار سال اخير ملي‌پوشان کمک حال تيم‌هاي ملي بوده‌اند و مي‌طلبد که از بازيکنان حمايت جدي‌ شود. در خوزستان نيز انديمشک، قطب جودو استان است و برادران خورنگ در آن‌جا بسيار خوب کار مي‌کنند و نياز به حمايت دارند. در کل بايد شهرستان‌ها تقويت شوند.

ميراسماعيلي با اشاره به بخش بانوان گفت: با توجه به پتانسيل موجود استان و فيزيک بدني بانوان آن، اين بخش مي‌تواند پيشرفت کند و بايد برنامه‌هايي براي فعاليت آن‌ها طراحي شود تا بخش بانوان نيز مدال‌هايي کسب کند.

وي در ادامه بيان کرد: هدف تمام کساني که براي اين مجمع نامزد شدند، پيشرفت جودو استان و کشور است و ساير کانديداها نيز بايد به رييس انتخاب شده کمک کنند.

نايب‌رييس فدراسيون جودو در پايان براي ناصري‌پور، جودوکار ملي‌پوش خوزستان و تيم‌ملي که قرار است در مسابقات برون‌مرزي شرکت کند آرزوي موفقيت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا