گوناگون

مکتب استقلال مکتب وحدت و مردانگی است/ معرفی سری جدید بازیکنان تا هفته آینده

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در جلسه معارفه بازیکنان جدید استقلال که بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران برگزار شد، ضمن معرفی بازیکنان جذب شده اظهار کرد: خوشحالم که خداوند کمک کرد که بتوانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. جا دارد همین جا از تک تک اعضای هیات مدیره تشکر ویژه داشته باشیم. تلاش ما این است که تا هفته آینده هم بقیه بازیکنانی که با آنها به توافق می رسیم معرفی کنیم.

وی درباره میزان مبلغ در مدت زمان قرارداد بازیکنان جدید استقلال یادآور شدک ما سقف قرارداد را رعایت کرده ایم مدت زمان قرارداد بازیکنان هم دو تا سه سال است.

افشارزاده با بیان این که مکتب استقلال مکتب وحدت و مردانگی است گفت:  ما سعی می کنیم کارمان را به نحو مطلوب انجام می دهیم. من مدت زیادی است که در ورزش حضور دارم و آبرویم را کف اخلاص گذاشته و جلو آمده ام. ما مشکلاتی داریم که امیدواریم با کمک وزارت ورزش و اسپانسر باشگاه این مشکلات حل شود.

وی با تشکر از عواملی که در جذب بازیکنان جدید نقش داشتند خاطرنشان کرد: جا دارد از نظری جویباری که شبانه روز زحمت کشد تشکر کنم.

همچنین منصور پورحیدری و دکتر توفیقی و کلیه اعضای هیات مدیره هم کمک زیادی کردند که باید از آنها  تشکر کنم.

وی در پایان با بیان اینکه که هدفش در استقلال کار کردن و موفقیت است گفت: کار ما کار ساده ای نیست. باید از قلعه نویی هم که با روی باز پیشنهادات ما را پذیرفت تشکر کنیم. ما از تمام توان خود برای حل مشکلات و انجام وظیفه به نحو مطلوب استفاده می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا