گوناگون

میزان قبولی دانش آموزان استان بوشهر در دانشگاه های برتر کشور افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در همایش اندیشه پویان تدبیر و امید در بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه دانش آموزان اظهار داشت: دانش آموزان نماینده کل جامعه و خانواده های خود هستند.

وی تصریح کرد: در کشور باید سرمایه گذاری اصلی بر روی دانش آموزان و به ویژه قشر کودک و نوجوان صورت گیرد تا ایران اسلامی به طور صحیح در مسیر پیشبرد اهداف کلی که ترسیم شده است حرکت کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید رفع و رسیدگی به مشکلات حوزه نوجوانان و جوانان است که برنامه های مناسبی در این راستا تدوین شده است.

سالاری با اشاره به اینکه دوره نوجوانی و جوانی بسیار مهم است چونکه شخصیت و آینده هر فرد در آن شکل می گیرد، افزود: نوجوانان و جوانان باید قذر این دوره ای که در آن هستند را به خوبی بدانند و از آن استفاده کنند و در انتخاب رشته درسی و دوستان خود دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوع فعالیت فرهنگی و اجتماعی نوجوانان و جوانان در مسیر آینده زندگی آنان نقش بسزایی دارد، گفت: نوجوانان و جوانان هم آینده ساز ایران اسلامی هستند و اینکه در وضعیت فعلی جامعه نیز نقش پرنگی دارند.

لزوم مشارکت جدی شوراهای دانش آموزی در مدیریت مدارس

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه فرزندان ما باید در سنین نوجوانی و جوانی با کار تیمی و گروهی آشنا شوند، عنوان کرد: باید شوراهای دانش آموزی بصورت مدون جلسات آن ها برگزار شود و مدیران مدارس نیز از ایده های آنان در مدیریت مدارس استفاده کنند.

سالاری خاطرنشان کرد: در اعتبارات استانی نیز برای کمک در راستای تهیه امکانات برای شوراهای دانش آموزی تدابیری اتخاذ خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین مشارکت جدی شوراهای دانش آموزی در مدیریت مدارس باید مد نظر مسئولین آموزش و پرورش قرار گیرد.

استاندار بوشهر اظهار کرد: در بحث توزیع امکانات و تجهیز کلاس های هوشمند در مدارس نظرت دقیقی خواهیم داشت تا امکانات بصورت منظم و یکنواخت بین مدارس در سطح استان بوشهر تقسیم شود.

سالاری با اشاره به اینکه باید میزان قبولی دانش آموزان استان بوشهر در دانشگاه های برتر کشور افزایش یابد، افزود: در راستای برگزاری کلاس های آموزشی کنکور آموزش و پرورش استان گام های خوبی برداشته است که امیدواریم با تلاش خود دانش آموزان امسال شاهد رشد قبولی آنان در بین دانشگاه های معتبر کشور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا