گوناگون

ناجا در رأس مبارزه با قاچاق کالا ‌

فرمانده‌ی انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به ورود بی‌رویه‌ی کالای قاچاق به کشور گفت: نیروی انتظامی در رأس مبارزه با قاچاق کالاست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌شمالی، سردار«صفوة‌الله امام وردی محمدی» افزود: ورود بی‌رویه‌ی کالای قاچاق به کشور در چند سال اخیر، حاکی از برنامه‌ریزی حساب شده و سازماندهی گسترده‌ی دشمنان انقلاب و حمایت آنان از عوامل باندهای قاچاق جهت به ابتذال کشیدن جامعه‌ی اسلامی و بیکاری نسل جوان کشور است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا را می‌توان بعنوان یکی از معضلات اساسی بزرگ دانست، تصریح کرد: قاچاق کالا و ارز سبب ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود.

فرمانده‌ی انتظامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا هم‌چنین سبب وارد شدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر به تولیدات داخلی و بعضاً ورشکستگی صنایع و نابسامانی تولید ملی، کاهش سرمایه‌گذاری مولد و اختلال در سیاست تجاری می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و فرماندهی کل قوا به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی» می‌طلبد که نیروی انتظامی و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی در راستای وظایف ذاتی خود با برنامه‌ریزی و نگرشی همه جانبه و برخورداری از همه‌ی ظرفیت‌ها این مأموریت را اجرا کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ناجا در رأس مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد، خاطرنشان کرد: این سازمان با درک صحیح از وضعیت موجود قاچاق، می‌کوشد مبارزه گسترده و موثری را چون سال‌های گذشته در مقابله با قاچاق کالا و ارز به انجام برساند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا