گوناگون

نامه خداحافظي نيلسون از پرسپوليسي‌ها

نيلسون کوريا پس از حرف و حديث‌هاي فراوان بالاخره تصميم گرفت که ديگر به ايران نيايد و اين موضوع را رسما از طريق مدير برنامه‌هايش به باشگاه اعلام کرد. از همين رو نيلسون پس از اينکه نيامدنش به ايران قطعي شد، نامه‌اي خطاب به هواداران فرستاد که به شرح زير است:

«خداحافظي هميشه براي همه سخت است چه برسد به موقعي که بايد با عزيزترين کسان و دوستانت که سال‌هاي شيرين و خاطره‌انگيزي را با آنها داشتيد خداحافظي کنيد.

روي سخنم با هواداران فهيم پرسپوليس و دوستانم در اين باشگاه است که من را تحمل کردند و به من هميشه و همه جوره لطف داشتند. دوست دارم همه اين عزيزان و هواداران خونگرم پرسپوليس که در دنيا بي‌نظيرند بدانند به هيچ چيز جز پرسپوليس و تيم محبوبم و هوادارانش فکر نکردم و در اين مدت هرچه در توان داشتم گذاشتم و هرگز کم نگذاشتم. در اين بين‌مسائل ريز و درشتي که برايم پيش آمد به هيچ مسئله و موضوعي جز خوبي و محبت هواداران پرسپوليس که بسيار بي‌دريغ و پاک بود، فکر نکردم و به همين دليل از مردمان وطن دومم يعني ايران که در طول مدت حضورم در اين کشور به من لطف داشتند تشکر مي‌کنم. من هيچ چيزي جز خوبي از اين مردم نديدم و دوست دارم اين را همه بدانند که تا آخر عمرم از اين خاطرات خوب ياد مي‌کنم و به آن افتخار مي‌کنم.

نيلسون در ادامه نامه‌اش تاکيد کرد: مطمئن باشيد هميشه سعي خواهم کرد تصويرگر خوبي براي تبليغ وطن دومم و فرهنگ مردمانش در کشورم باشم. متاسفانه مشکلات شخصي باعث شد که نتوانم براي سومين سال متوالي در کنار تيم محبوب و مربي با ارزش و برادر بزرگم يعني علي دايي حضور داشته باشم و موفقيت بيشتري را به دست آورم ولي از امروز مانند يک هوادار از پرسپوليس بزرگ در هر کجاي اين کره خاکي باشم، طرفداري مي‌کنم. بايد از همه مديران دو سال گذشته و تمام مربياني که با آنها کار کردم تشکر کنم و از آنها بابت تک تک چيزهاي جديدي که به من آموختند سپاسگزار باشم. همچنين تشکر ويژه از دوستم يعني بيات دارم که با تمام وجود براي من در موفقيتم در پرسپوليس مثل يک دوست کنارم بود و کارهاي شخصي و غير شخصي‌ام را پيگيري مي‌کرد.

به اميد روز ديدار

هميشه به ياد شما ايراني‌ها و هواداران پرسپوليس هستم. شما تا ابد در قلب من مي‌مانيد.

نيلسون کوريا جونيور»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا