گوناگون

نباید برند استقلال را ارزان بفروشیم/ قیمت بازیکنان باید به ارزش واقعی برسد

به گزارش خبرنگار مهر، سعیدرضا افجه ای با اشاره به برگزاری نشست عصر امروز سه شنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش ضمن بیان این مطلب افزود: صحبت های خوبی در حضور آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان مطرح شد. ایشان تاکید داشتند که باید با قانون مداری و شفاف سازی در امور باشگاه کارها را پیش ببریم و برند استقلال را ارزان نفروشیم.

وی در مورد قیمت های بالای قرارداد بازیکنان نیز گفت: تاکید دکتر گودرزی این است که ما بتوانیم در بخش پرداخت ها عدالت و انصاف را رعایت کنیم. ضمن اینکه بازیکنان هم باید بدانند که ارزش برند استقلال بالاست و اگر با نصف قیمت به این تیم بیایند در مقابل از کنار برند استقلال مطرح و مشهور می شوند.

سخنگوی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه هدف اعضای هیات مدیره ساختن تیم و باشگاهی بدون حاشیه است گفت: ما باید تلاش کنیم فوتبال را به سمت پاک بودن پیش ببریم  رقم های نجومی نداشته باشیم. ما مثل کوه پشت باشگاه استقلال ایستاده ایم و تلاش می کنیم این باشگاه مسائل حاشیه ای نداشته باشد.

افجه ای در پایان به واقعی کردن ارزش بازیکنان اشاره کرد و گفت: ما باید در پرداخت ها ارزش واقعی بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم. آنچه پرداخت شده است واقعی نیست و باید هر بازیکن براساس توانایی که دارد دریافت کند. طرفداران نگران این موضوعات نباشند چرا که ما مثل کوه پشت استقلال خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا