گوناگون

نبود قیر دلیل تعطیلی پروژه‌های راه روستایی و شهری زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: متأسفانه تاکنون عمده پروژه‌های راه روستایی و شهری شهرستان زرند و کوهبنان به دلیل نبود قیر تعطیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کویر، “حسین امیری خامکانی” درخصوص مشکلات بخش عمرانی شهرستان‌های زرند و کوهبنان، گفت: متأسفانه تا به امروز شهرستان زرند و کوهبنان در بخش توسعه راه های مواصلاتی با مشکلات عدیده ای مواجه است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سنوات بسیاری زیادی از زمان کلنگ زنی پروژه‌های راهسازی شهرستان زرند و کوهبنان می‌گذرد اما متأسفانه هنوز این پروژه‌های عمرانی از سوی وزارت راه و شهرسازی به علت تخصیص اعتبارات ناچیز تکمیل نشده‌اند.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های عمرانی ساخت جاده‌های شهرستان زرند از سوی وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است اما متأسفانه به علت عدم تخصیص اعتبارات کافی هنوز این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

امیری تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از پروژه‌های راه روستایی شهرستان زرند و کوهبنان از پارسال تا به امروز به علت عدم تخصیص اعتبارات کافی تعطیل شده‌اند که امیدواریم امسال با تخصیص اعتبارات کافی از سوی وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی این پروژه‌های راه روستایی آغاز شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس افزود: در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل شهرستان زرند و کوهبنان در خصوص تکمیل پروژه‌های راهسازی عدم تأمین قیر مورد نیاز است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: متأسفانه تاکنون عمده پروژه‌های راه روستایی و شهری شهرستان زرند و کوهبنان به دلیل نبود قیر تعطیل شده‌اند که وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر تأمین قیر مورد نیاز جاده‌های شهرستان های زرندو کوهبنان را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا