گوناگون

نتانیاهو: از گزارش اخیر سازمان ملل علیه ایران تعجبی نکردم

نتانیاهو در اظهاراتی بهانه جویانه با استناد به گزارش اخیر سازمان ملل درباره توسعه برنامه موشکی ایران، بار دیگر اظهارات ضد ایرانی‌اش را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا در سرزمین‌های اشغالی با اشاره به گزارش اخیر خبرگزاری رویترز مبنی بر این که ایران برنامه موشکی بالستیک را توسعه می‌دهد، گفت:‌ جامعه بین‌المللی باید تلاش کند که از پیروزی ایران (آیت‌الله ها) جلوگیری کند.

او ادامه داد: من از گزارش اخیر سازمان ملل تعجبی نکردم و مطمئنم که شما نیز تعجب نکرده‌اید.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 از شش کشور جهان که در حال مذاکره با ایران هستند خواست تا سیاست روشنی اتخاذ کنند تا بتوانند بر برنامه هسته‌ای ایران پیروز شوند.

در این کنفرانس مطبوعاتی وزیر دفاع آمریکا نیز بار دیگر حمایت آمریکا از این رژیم را اعلام کرد و گفت: این حمایت در همه زمان‌ها در سطح عالی برقرار است. آمریکا متعهد به تامین امنیت اسراییل است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز مدعی شد که بر اساس گزارش محرمانه‌ی سازمان ملل که در اختیار این خبرگزاری قرار داده است ایران به دنبال توسعه برنامه موشکی است و این مساله باعث کند شدن مذاکرات ایران و 1+5 شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا