گوناگون

نجاتگران آتش نشانی سمنان تجلیل می‌شوند

امروز همزمان با هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی ویژه برنامه‌ای با حضور شهردار سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، جمعی از مسئولین و آتش نشانان در ایستگاه شماره 5 این سازمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سعید اسماعیل پور، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، با اشاره به سختی‌های کار آتش نشانان، گفت: به پاس گرامیداشت مقام نجاتگران همیشه در صحنه و جان بر کف سازمان آتش نشانی با برگزاری مراسمی از آنان تجلیل خواهیم کرد.

اسماعیل پور اظهارکرد: به مناسبت این روز با رژه ناوگان خودرویی در سطح شهر که نشان دهنده نقش غیرقابل انکار این سازمان در نجات جان انسان‌ها است توان امدادی سازمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: معرفی و تقدیر از آتش نشان نمونه و با اخلاق و اهدای درجه تشویقی و تقدیر نامه، تجلیل از بازنشسته‌های سازمان و… از دیگر برنامه‌های این روز است.

اسماعیل پور بیان کرد: شرکت جمعی از پرسنل سازمان با لباس فرم در نماز عبادی و سیاسی جمعه، اجرای مانوار امداد و نجات در میدان کشاورز، حضور در حرم امام زاده یحیی بن موسی(ع) و تجدید میثاق با شهداء، اهداء تعدادی کپسول آتش نشانی و چاپ نشریه داخلی ناجیان شهر از جمله اقدامات سازمان در هفته آتش نشانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: به منظور نکوداشت این روز تعدادی از پرسنل منتخب این سازمان با حضور در برنامه شب چراغ صدا و سیمای مرکز سمنان از تلخی و شیرینی‌های شغل خود سخن خواهند گفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا