گوناگون

نجف‌نژاد: اختلافي با وزارت ورزش و جوانان ندارم

 مقداد نجف‌نژاد درباره اينکه چه زماني تکليف هيئت مديره و مديرعامل استقلال مشخص مي‌شود، گفت: دوستان در وزارت ورزش و جوانان در تلاش هستند که به زودي تکليف باشگاه استقلال را مشخص کنند.

به گزارش تسنيم، وي در مورد اينکه آيا قرار است مانند پرسپوليس همه اعضاي هيئت مديره استقلال کنار گذاشته شوند، عنوان کرد: هيچ پيش‌بيني از تغيير و تحولات ندارم و نمي‌دانم قرار است چه تصميمي براي استقلال گرفته شود. تصميم با وزارت ورزش است و افرادي بايد در هيئت مديره حضور داشته باشند که بتوانند از ظرفيت‌هاي مختلف باشگاه استفاده کنند.

گفته مي‌شود تعيين وضعيت استقلال به اين دليل به تاخير افتاده که وزارت ورزش قصد دارد اعضاي هيئت مديره استقلال را مانند باشگاه پرسپوليس از افراد اقتصادي-ورزشي تشکيل دهد اما در سوي ديگر مقداد نجف‌نژاد که رئيس فراکسيون ورزش هم هست، قصد دارد تيم خود را تشکيل دهد. نجف‌نژاد در اين خصوص اظهار داشت: چنين چيزي صحت ندارد و ما در راستاي وزارتخانه حرکت مي‌کنيم.

وي با بيان اينکه اعضاي هيئت مديره فعلي استقلال زحمت کشيده‌اند، تصريح کرد: اختلافي با وزير ورزش و يا وزارتخانه ندارم و همه ما در راستاي اين وزارتخانه حرکت مي‌کنيم. هدف ما اين است که استقلال براي فصل آينده تقويت شود و تا الان هم همه در هيئت مديره زحمت کشيديم.

نجف‌نژاد در پاسخ به اين سوال که آيا به دليل اختلاف نظر با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در جلسه اعضاي هيئت مديره استقلال با اين وزارتخانه حضور نداشت، گفت: به دليل اينکه در ماموريت به سر مي‌بردم، نتوانستم در جلسه شرکت کنم. هيچ اختلافي بين ما نيست و دوستان ما در وزارت ورزش هم زحمت مي‌کشند.

وي در مورد معرفي اعضاي هيئت مديره پرسپوليس و انتخاب عليرضا رحيمي به عنوان مديرعامل اين باشگاه خاطرنشان کرد: اعضاي هيئت مديره اين باشگاه را نمي‌شناسم و از رحيمي هم که در سپاهان حضور داشت، شناخت دارم. اميدوارم اين مجموعه جديد در کار خود موفق باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا