گوناگون

هاشم‌زاده: بازي به بازي بهتر مي‌شويم

 محمد هاشم زاده پس از پيروزي 5 بر يک تيم ملي فوتسال ايران برابر اندونزي در جام ملت‌هاي آسيا درباره اين بازي گفت: بازي خوبي را در مجموع شاهد بوديم و بازيکنان اندونزي با دوندگي زيادي که داشتند در دقايقي از بازي فشار زيادي به تيم ما وارد کردند. اين تيم هم اينک در حال پيشرفت خوبي در فوتبال است، کما اين که ده روز پيش موفق شد برابر تيم تايلند به پيروزي برسد و براي اين بازي انگيزه بسيار زيادي داشت تا مقابل ايران نيز بتواند کاري از پيش ببرد.

به گزارش ايسنا، مربي تيم ملي فوتسال درباره ميزان رضايت خود از نحوه بازي بازيکنان تيم ملي گفت: مسلما بهتر مي‌توانستيم نتيجه بگيريم اما با توجه به اين که بازي اول بود و مقداري زمان مي‌برد تا به جو ورزشگاه و يا زمين عادت کنيم، در بازي‌هاي بعدي مطمئنا از فرصت‌هاي خود بيشتر استفاده خواهيم کرد. ما در بازي امروز موقعيت‌هاي زيادي به دست آورديم که نتوانستيم از تمام آنها به خوبي استفاده کنيم. اما در مجموع از بازي بازيکنان راضي هستيم و مي‌دانيم که بازي به بازي بهتر خواهند شد.

وي در پاسخ به اين سوال که احساس مي‌شد ملي‌پوشان در نيمه دوم با بي‌انگيزگي خود سبب شدند اندونزي جسارت بيشتري براي حمله به دروازه ايران داشته باشد، گفت: فوتسال چهل دقيقه است و نيمه اول و دوم ندارد. طبيعي بود وقتي ما چهار گل زده بوديم حريف در نيمه دوم براي جبران به زمين بيايد و فشار بيشتري به دروازه ما وارد کند. بازيکنان ما در تمام طول بازي انگيزه زيادي داشتند اما همان طور که گفتم در زدن ضربات آخر مقداري بي دقتي شد و شانس نيز با ما يار نبود تا موقعيت‌هايمان تبديل به گل شود که اميدوارم در بازي‌هاي آينده از فرصت‌هاي به وجود آمده بيشترين بهره را ببريم.

هاشم‌زاده همچنين درباره امکانات ميزباني ويتنام نيز گفت: در مجموع از وضعيت هتل و امکانات راضي هستيم و مشکل خاصي احساس نمي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا