گوناگون

نخستین جشنواره عکس کوچصفهان شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید نظرخواه علیسرایی شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان و انجمن عکاسان افزود: تهیه  عکس از بقاع متبرکه، معماری بومی، بناهای تاریخی و زندگی روستایی از جمله محوریت های موضوعی این جشنواره است.

وی اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره شناساندن فرهنگ، ساده زیستی روستائیان، معرفی مناطق گردشگری و معرفی بناهای تاریخی کوچصفهان است.

رئیس موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان تصریح کرد: هنرمندان و عکاسان و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس کوچصفهان، خیابان شهید بهشتی مجتمع تجاری حبیب زاده  دفتر موسسه فرهنگ گیل کوچصفهان ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی  www.kouchesfahan-farasoo.com  مراجعه و یا با شماره 09115013492 تماس حاصل کنند.

نظرخواه در ادامه آخرین مهلت دریافت آثار را 20 شهریور ماه امسال عنوان کرد و اظهارداشت: مراسم اهدای جوائز و برگزاری نمایشگاه 17 مهر سال جاری برگزار می شود.

به گزارش مهر، به نفرات برگزیده اول تا سوم  این جشنواره به ترتیب سه میلیون ريال، نفر دوم دو میلیون و 500 هزار ريال و نفر سوم یک میلیون و 500 هزار ريال تعلق می گیرد.    
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا