گوناگون

نخستین مرکز خدمات پزشکی انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور در مشهد افتتاح شد

81173695 5712296

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی واحد خراسان رضوی در این آیین گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور در سال 1378 با هدف خدمت رسانی به بیماران مبتلا تاسیس شد.

ˈسعید جامی فرˈ افزود: انجمن حمایت از بیماران دیابتی کشور هم اکنون پر جمعیت ترین انجمن به لحاظ تعداد افراد زیرپوشش و گستره خدمات رسانی می باشد.

وی بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی این انجمن تنها موسسه تخصصی و حمایتی از بیماران دیابتی در کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به افتتاح نخستین مرکز پزشکی انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور در مشهد افزود: این مرکز به منظور آسان سازی خدمات به عموم مردم در راستای پیشگیری و کنترل دیابت و عوارض ناشی از آن راه اندازی شده است.

جامی فر گفت: بیماریابی، تشکیل پرونده، ویزیت رایگان، کنترل فشار خون و قند خون، چکاب دوره ای بیماران به منظور کنترل عوارض ناشی از دیابت و اقدامات حمایتی و رفاهی به بیماران از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این همایش گفت: امروز بیماری دیابت یکی از معضلات کشور و جهان به شمار می رود.

دکتر ˈحمیدرضا اسلامیˈ افزود: زندگی ماشینی و افزایش استرس های روزمره نقش مهمی در ایجاد برخی از بیماریها مانند دیابت، فشار خون و بیماریهای قلبی دارد.

وی شیوع این بیماریها را معلول سبک زندگی نادرست دانست و گفت: مصرف بی رویه غذاهای آماده و فست فودها، کم تحرکی و افزایش استرس ها اکنون افزایش بیماریهای غیرواگیر را در جامعه موجب شده است.

مرکز خدمات پزشکی انجمن حمایت از بیماران دیابتی که امروز در مشهد افتتاح شد در یک کلینک خدمات لازم را به بیماران ارائه می دهد.

7487/659/330

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا