گوناگون

نرخ بیکاری 31 درصدی برای صنعتی ترین شهرستان لرستان فاجعه است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قائد رحمت صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: نرخ 31 درصدی بیکاری در شهرستان دورود به عنوان صنعتی ترین و سومین شهر پرجمعیت استان نوعی فاجعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم استان از مطالبات به حق از دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است تصریح کرد: بیکاری ناشی از سوء تدبیری های مسئولین گذشته بنیان بسیاری از خانواده ها را از هم پاشیده است و اکنون زمان آن رسیده که دولت تدبیر و امید چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی پیگیری برای جذب سرمایه گذاران و تکمیل طرح های نیمه تمام را از مهمترین راههای کاهش نرخ بیکاری در استان دانست و گفت: میلیاردها تومان از معوقات بانکی در اختیار تعداد محدودی از افراد است بنابراین دولت باید پیگیری برای پرداخت این معوقات و مبارزه با مفسدان اقتصادی را با جدیت تمام پیگیری تا از محل بازپس گیری این مبالغ گوشه ای از مشکلات مردم را حل کند.

قائدرحمت همچنین با انتقاد از مورد بی مهری قرار گرفتن مردم لرستان طی سه دهه گذشته بیان داشت: شرکت های سیمان دورود، فولاد ازنا، صنایع دفاعی و نظامی دورود و ازنا همگی در سالهای قبل از انقلاب در این شهرستان ها تاسیس شده اند و طی سه دهه گذشته فعالیت جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: مورد بی مهری قرار گرفتن مردم شهرستان های درود و ازنا در تخصیص اعتبارات و پروژه های عمرانی در حالی است که مردم غیور دلاور این مناطق جنگ تحمیلی صف شکن بوده اند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی احداث کمربندی دورود، تکمیل ورزشگاه دورود و حمایت از تیم گهر، تاسیس دانشگاه دولتی، ساماندهی منطقه ناصرالدین، تکمیل و بهره برداری از سدها و تامین آب شرب سالم برای شهرها و روستاها، رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و تکمیل و فعالیت مجدد بیمارستان 168 تختخوابی این شهرستان را از مهمترین مطالبات و مشکلات مردم شهرستان دورود دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا