گوناگون

نشست بانوان فرهیخته شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، حجت الاسلام علی فتحی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس، گفت: اقتصاد ما وابسته به فرهنگ است و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر اقتصاد دچار مشکل شود می توان از طریق مادیات برطرف کرد ولی اگر فرهنگ دچار مشکل شود سخت است که روی آن کار شود.

وی افزود: هدف از این جلسه تعامل و هماهنگی با شما بانوان فرهیخته شهرستان است تا بتوانیم پیرو شعار امسال اقدامات موثری را در بحث فرهنگ اجرایی نماییم.

وی با اشاره به معضل ماهواره در خانواده ها گفت: به نظر بنده نیاز است در چند جای مهم شهر تلویزیون شهری بزرگی احداث شود و مسایل و مشکلات آن را برای خانواده ها به نمایش گذاشته شود تا خانواده ها از معضلات ماهواره آشنا شوند .

حجت السلام فتحی بیان کرد: امروزه ماهواره فرزندان و جوانان و خانواده ها را به صورت خاموش قتل عام می کند و اگر همین طور پیش رود این فاجعه دامن خانواده های متدین را نیز خواهد گرفت، هرکس بنا به عرق مذهبی خود باید در این مسیر گام بردارد و این گام باید سریعتر صورت گیرد.

وی در خصوص مراسم اعتکاف گفت: برای انجام کار فرهنگی در دانشگاهها، امسال 2 مسجد را بصورت ویژه یکی برای خواهران و دیگری برای دانشجویان در نظر گرفتیم تا در کنار مراسم مذهبی مراسم فرهنگی خاصی هم صورت گیرد؛ بررسی ها نشان می دهد که در همین مدت زمان کم اعتکاف جرایم در سطح دانشگاهی و شهر کاهش می یابد و این ظرفیت خوبی برای ارائه کارهای فرهنگی است.

فتحی افزود: 14 برنامه مختلف در سطح شهرستان برای میلاد کوثر برگزار شد و انشاالله با تعامل و جلسات دیگری که با شما خواهیم داشت سعی می کنیم به راه کار ها و برنامه های خوب فرهنگی که قابل اجرا در سطح شهرستان باشد برسیم، اگر در فرهنگ موفق شویم مطمئنا در اقتصاد نیز می توانیم گام هایی را برداریم و در آخر از این بانوان تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا