گوناگون

نشست کمیته کنترل بازی ایران و برزیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، این نشست امروز پنجشنبه با حضور ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والبیال در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد. اعضای کمیته میزبانی لیگ جهانی والیبال ایران نیز در این نشست حضور داشتند و محمدرضا داورزنی ضمن خوشامد گویی به مهمانان گفت: میزبانی لیگ جهانی والیبال کاری سخت است زیرا باید تمامی استاندارهای مد نظر فدراسیون جهانی رعایت شود.

رئیس فدراسیون والیبال با توجه به اینکه ولادیمیر چوک ناظر فدراسیون جهانی والیبال در دو دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل، صربستانی است، از همکاری والیبال ایران و صربستان یاد کرد و گفت: همکاری دو کشور در زمینه‌های مختلف در بهترین سطح وجود دارد و در والیبال این همکاری در بالاترین سطح ممکن است.

داورزنی به ویژگی‌های شخصیتی الکساندر بروچیچ رئیس فدراسیون والیبال صربستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم دو تیم ایران و صربستان به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال صعود و در آنجا با یکدیگر بازی کنند.

در این نشست اعضای کمیته میزبانی مسابقات لیگ جهانی در ایران گزارشی از کارهای انجام شده برای این بازی‌ها ارائه کردند و سپس اعضای کمیته کنترل از سالن 12 هزار نفری آزادی بازدید کردند.

تیم ملی والیبال ایران در روزهای جمعه و شنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف برزیل می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا