اینترنتعلمی و فناوریموبایل و تبلت

نصب کیوسک‌های تبلتی در شهر نیویورک توسط کمپانی NYC + عکس

نصب کیوسک‌های تبلتی در شهر نیویورک توسط کمپانی NYC این روزها درحالی مورد توجه رسانه ها و بخصوص مردم قرار گرفته است که این ایده می تواند ارائه خدمات اینترنتی و حتی خدمات عمومی را به شهروندان نیویورکی دو چندان کند چرا که قبلا نیز ایستگاه های هات اسپات بدون محدودیت گیگابایتی  نیز در این شهر نصب و به شهروندان نیویورکی خدمات می داد. با میهن پست همراه شوید.

نصب کیوسک‌های تبلتی در شهر نیویورک توسط کمپانی NYC در حالی تبدیل به نیاز شده است که این کار شروعی برای جایگزینی ایستگاه های هات اسپات که گزینه ای مفیدتر است خواهد شد.
جالب است بدانید که این ایده توسط LinkNYC و در تلاش برای حصول اطمینان از اینکه همه می توانند ایمیل های شان را بررسی کنند، مسیریابی کنند و حتی صرف نظر از اینکه تلفن هوشمند داشته باشند یا خیر بتوانند از طریق وای فای تماس تلفنی برقرار کنند، عملی شد. این تبلت های اندرویدی خیابانی در جایگاه های قوی و مستحکم برای جلوگیری از دزدیده شدن و صدمه دیدن بر اثر شرایط مختلف آب و هوایی قرار داده شده است. حتی Mayor Bill de Blasio فکر می کند می توان از این تبلت های عمومی بعنوان تابلوی اعلانات برای نشان دادن گزارش های محلی مانند گزارش گم شدن حیوانات اهلی و رویدادهای مختلف دیگر کمک گرفت.

نصب کیوسک‌های تبلت در شهر نیویورک توسط کمپانی NYC
نصب کیوسک‌های تبلت در شهر نیویورک توسط کمپانی NYC

در خصوص امکانات این کیوسک ها باید گفت که تبلت های ارائه شده دارای جک هدفون و پورت USB هستند بنابراین می توانید در موقع لزوم گوشی تان را شارژ کنید تا جانی دوباره بگیرد. در حال حاضر حدود ۱۲ عدد از این کیوسک ها در شهر نیویورک مستقر شده است اما قرار است تا ماه جولای ۵۰۰ عدد از آنها در سطح شهر نصب شود. بطور کلی نیویورک نیاز به ۷۵۰۰ عدد از این دستگاه های مفید دارد.

منبع: androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا