گوناگون

نصرتي:رفتار مسئولان تراکتور عامل جدايي‌ام بود

 محمد نصرتي درخصوص جدايي‌اش از تراکتورسازي و پيوستنش به تيم فوتبال پيکان اظهار داشت: جدايي من 2، 3 دليل عمده داشت که مهمترين دليل آن بي‌احترامي مسئولان تراکتورسازي بود، دليل دوم آن هم به اين موضوع برمي‌گشت که پدرم تحت مراقبت است و کساني که با من در ارتباطند از اين مشکلم اطلاع دارند. به هر حال حضور من شايد دلگرمي و شرايط روحي بهتري به پدرم مي‌داد و سومين دليل هم به خاطر اين بود که در نشستي که با مسئولان پيکان برگزار کردم با احترام رفتار مي‌کردند و قصد دارند که تيم خوب و قدرتمندي را براي فصل آينده ببندند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: همانطور که مطلعيد آنها مهدي رحمتي، اميرحسين فشنگچي، سعيد دقيقي، خود من و 2، 3 بازيکن ديگر که هم‌اکنون حضورشان قطعي نشده و در تماس هستند را جذب کردند. فکر کنم با درايت مديرعامل کارخانه و مديرعامل باشگاه تيم خوب و قدرتمندي بسته شود.

مدافع پيکان در مورد اينکه آيا براي حضورش در اين تيم با سيدمهدي رحمتي مشورت کرده گفت: بله ما با هم در تماس بوديم حالا اينکه چرا رحمتي اين تيم را انتخاب کرد را بايد از خودش بپرسيد من دلايل خودم را گفتم و هر کسي براي تصميمي که مي‌گيرد دليلي دارد.

نصرتي درخصوص اينکه آيا برايش دشوار نيست که در تيمي بازي کند که کم‌طرفدارتر است عنوان کرد: هضم اين موضوع هنوز برايم سخت است. در دنيا مسائلي وجود دارد که آدم به آنها عادت مي‌کند من هم به وجود تماشاگران در کنارم در سال‌هاي گذشته عادت کرده‌ام در پرسپوليس و تراکتورسازي که بودم تماشاگران خود را داشتند همين الان هم مي‌گويم که دلم براي هواداران تبريزي تنگ شده اما مطمئن هستم که به شرايط پيکان هم عادت مي‌کنم و بايد يک سال را در اين تيم اينگونه تجربه کرد.

وي در مورد اينکه برخي‌ها معتقدند بازيکني که از تيم‌هاي پرطرفدار به تيم کم‌طرفدار مي‌آيد فوتبالش تمام مي‌شود تاکيد کرد: من اين موضوع را قبول ندارم، واقعيت اين است که حضور تماشاگر ناخودآگاه به بازيکن انرژي و انگيزه مضاعفي مي‌دهد اما تيمي که تماشاگر ندارد بايد مديران باشگاه و ساير افراد شرايط را به گونه‌اي فراهم کنند که به بازيکنان انگيزه لازم داده شود.

مدافع پيکان در مورد اينکه گفته مي‌شود قرارداد رحمتي 2 ميليارد است و آيا او هم قرارداد ميلياردي بسته گفت: من خيلي شفاف صحبت مي‌کنم تمام تيم‌ها موظف هستند قرارداد با بازيکنانشان را در سايت باشگاه منتشر کنند. من و سيدمهدي رحمتي هم از اين موضوع مستثني نيستيم قرارداد من نسبت به تراکتورسازي که سال گذشته با آنها بستم تفاوت چنداني ندارد مبلغ پايه همان مبلغ است حالا اگر عملکرد خوبي داشته باشم و مثمر ثمر باشم پاداش‌هايي در نظر گرفته شده است جالب اينجا است که ما در تراکتورسازي توانستيم قهرمان هم بشويم اما به جاي اينکه ما را تشويق کنند جريمه هم کردند.

وي در مورد اينکه مبلغ قراردادش چقدر است گفت: من سال گذشته با تراکتورسازي 850 ميليون قرارداد بستم که از اين قرارداد حدود 500 ميليون دريافت کردم. از يک چيز ناراحت مي‌شوم و آن اينکه زماني که مي‌خواستند قرارداد بازيکنان را تمديد کنند پولي به حساب آنها واريز مي‌کردند و تا اين امر صورت نمي‌گرفت مذاکره انجام نمي‌شد اما به من محمد نصرتي که در اين تيم کاپيتان اول و دوم بودم گفتند که ابتدا تسويه‌حساب کن و بعد در مورد فصل آينده صحبت مي‌کنيم تسويه‌حساب که نکردند هيچ، صحبتي هم نکردند برخي مسائل را مطرح کردند که واقعا خجالت کشيدم، گفتند ما مي‌ترسيم به شما پول بدهيم و شما با تيم ديگر قرارداد ببنديد در حالي که اين حق و حقوق من بوده است.

نصرتي در مورد اينکه آيا براي دريافت طلبش شکايت خواهد کرد يا خير گفت: نمي‌دانم چه کاري بايد انجام بدهم. مسئولان باشگاه که پس از مصاحبه‌اي که با خبرگزاري فارس انجام داده بودم صحبت‌هايي را مطرح کردند که حالا نمي‌دانم اين مسائل براي دلگرمي من بود يا نه، به من گفتند که چه قرارداد ببندي و چه قرارداد نبندي حق و حقوقت را مي‌دهيم من هم به اين موضوع استناد کردم و نمي‌توانم حرفي بزنم.

مدافع پيکان در مورد اينکه برخي ديگر از بازيکنان تراکتورسازي از جمله سعيد دقيقي به اين تيم پيوسته و صحبت از حضور مرتضي اسدي شده است گفت: به هر حال عملکرد بازيکنان مشخص است. اينکه چند بازيکن که در گذشته کنار يکديگر بودند مي‌توانند تفاهم تاکتيکي‌اي ايجاد کند و کار را آسان‌تر کند ما با يکديگر همفکري کرديم و به اين نتيجه رسيديم البته دقيقي شرايط خاص خود را داشت و براي ادامه تحصيلش اين تيم را انتخاب کرد. در مورد مرتضي اسدي هم من اطلاعات دقيقي ندارم.

نصرتي در مورد اينکه چه جايگاهي را براي پيکان متصور مي‌شود گفت: هم‌اکنون زود است که بخواهم در مورد اين موضوع صحبت کنم اجازه بدهيد قرارداد رسمي ما امضا شود و سنديت پيدا کند همچنين تيم کامل بسته شود تا در مورد آن صحبت کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا