گوناگون

نصرتي: عملکرد کي‌روش ستودني است

محمد نصرتي درمورد دلايل پيوستن خود به تيم پيکان تهران گفت: در چند سال اخير شرايط خوبي را در تراکتور داشتم و از حضورم در اين تيم احساس آرامش مي‌کردم اما به وجود آمدن يک سري از مشکلات سبب جدايي من از تراکتور سازي شد.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: برخي از مشکلات بايد زماني در اين تيم تبريزي حل مي‌شدند که اين اتفاق رخ نداد. تراکتورسازي تيم پرطرفدار و پرافتخاري است اما با اين شرايط قطعا متضرر خواهد شد.

بازيکن سابق تيم ملي ايران با بيان اين که دوست داشت همچنان در جمع تراکتورسازان بماند گفت: من به مردم شهر تبريز و باشگاه تراکتورسازي علاقه بسيار داشتم اما به خاطر به وجود آمدن اين شرايط به نوعي مجبور به جدايي شدم. شرايط به گونه‌اي رقم خورد که با فراغ‌بال از اين تيم تبريزي جدا نشوم. متاسفانه با بي‌احترامي‌هايي که صورت گرفت ديگر نمي‌توانستم به حضورم در تيم تراکتورسازي ادامه دهم.

بازيکن سابق تيم پرسپوليس با انتقاد از عملکرد برخي از مديران تيم تراکتورسازي تبريز گفت: برخي از مديران نمي‌دانند چطور بايد براي بازيکنان هزينه کنند. به نظرم هر کسي به ازاي عملکرد خود پول دريافت مي‌کند. کسر 15 درصد از قرارداد بازيکنان تراکتورسازي کاملا غيرموجه بود. برخي از بازيکنان در تيم بودند که بيش از من دريافتي داشتند اما عملکرد خوبي در تيم از خود نشان ندادند.

نصرتي ادامه داد: حضورم در پيکان نيز براي نزديک بودن در کنار خانواده و همچنين حضور در تيمي قدرتمند بوده است. به نظرم پيکان در فصل پيش رو يکي از تيم هاي مدعي کسب سهميه جام باشگاه هاي آسيا است.

بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران در بخش ديگري از صحبت هاي خود در مورد عملکرد ملي پوشان در جام جهاني 2014 گفت: ملي پوشان ما عملکرد بسيار خوبي را از خود به نمايش گذاشتند شايد چون بازي اول ما در برابر نيجريه رقم خورد، چندان نتوانستيم عملکرد خوبي را از خود نشان دهيم اما در مقابل آرژانتين فوق العاده بوديم. به نظرم حتي در مقابل نيجريه اگر حملاتي انجام مي‌داديم مي‌توانستيم به گل نيز برسيم. در مقابل آرژانتين نيز اگر خوش شانس بوديم مي‌توانستيم حداقل به تساوي برسيم.

بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران به حضور برخي بازيکنان دومليتي در ترکيب تيم ملي اشاره کرد و گفت: به نظرم کسي مثل اشکان دژاگه با تمام وجودش براي ايران بازي مي‌کند و اگر کسي هم قرار است از بازيکنان دو مليتي به ترکيب تيم اضافه شود بايد مانند اشکان باشد.

او با ابراز اميدواري از تمديد قرارداد کي روش گفت : عملکرد کي‌روش در تيم ملي فوتبال ايران قابل ستايش است. ديديم زماني که کي روش به تعطيلي زودتر ليگ پافشاري مي‌کرد چه واکنش هايي نسبت به او صورت گرفت اما در بازيهاي ايران در جام جهاني نتيجه اين پافشاري را مي‌بينيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا