گوناگون

نصرتی: کفه‌ سنگین ترازو به نفع ایتالیا است/من طرفدار شیلی هستم

محمد نصرتی، بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم امشب شاهد بازی جذابی از سوی تیم ملی فوتبال ایتالیا باشیم، من فکر می‌کنم کفه‌ سنگین ترازو به نفع تیم ایتالیا است.

وی افزود: تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم خوب و منسجمی است که با آمدن لوئس سوارز این تیم شکل بهتری به خود گرفته است.

نصرتی در خصوص دیدار 2 تیم فوتبال کارستاریکا و انگلستان اذعان داشت: من معتقد هستم تیم ملی فوتبال کاستاریکا این بار به عنوان پدیده جام بیستم شناخته می‌شود. تیم ملی فوتبال انگلستان امشب در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم ملی کاستاریکا خواهد رفت تا در این بازی از حیثیت فوتبالی‌اش دفاع کند.

وی تاکید کرد: تیم کلمبیا یکی از تیم‌های خوب حاضر در جام جهانی 2014 برزیل است. این تیم تا کنون توانسته با کسب 6 امتیاز به مرحله‌ بعد صعود کند و نگرانی در بازی با تیم ژاپن ندارد و بدون استرس پا به زمین مسابقه می‌گذارد.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال ژاپن تا الان یک امتیاز کسب کرده است و برای حضور در مرحله‌ بعد نیاز به گرفتن 3 امتیاز این بازی را دارد.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی یونان مقابل ساحل عاج گفت: تیم فوتبال ساحل عاج بازی بهتری نسبت به تیم یونان ارائه داده است. من فکر می‌کنم یونان تیم شایسته‌ای در جام بیستم باشد.

حضرتی خاطرنشان کرد: من طرفدار تیم ملی فوتبال شیلی هستم و بازی‌های این تیم را به دقت رصد می‌کنم. فکر می‌کنم تنها نقطه ضعف این تیم کوتاه بودن قد بازیکنان این تیم است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا