گوناگون

نظارت ویژه برای عدم ورود دوربین‌ها به ورزشگاه/ درخشش ویژه دروازه‌بان جوان ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* به دلیل عدم توافق مسئولان سازمان لیگ و صدا و سیما در زمینه حق پخش تلویزیونی، از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان قبل از این بازی، ممانعت به عمل آمد.

* نیروهای انتظامی در ابتدای دیدار و پیش از آغاز مسابقه، بارها نسبت به بررسی اینکه آیا دوربینی همراه خبرنگاران رسانه‌های گروهی هست یا خیر، اقدام کردند و پس از بررسی بسیار، اجازه ورود آنها به درون ورزشگاه را صادر کردند.

* بر خلاف یکی از دیدارهای لیگ برتر که دوربین‌های دستی به درون ورزشگاه ورود پیدا کرده بود، در بازی امروز هیچ دوربینی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان وارد نشد و مسئولان نظارت ویژه‌ای بر این مسئله داشته‌اند.

* تماشاگران ذوب‌آهن استقبال چندان مناسبی از این بازی به عمل نیاورده‌اند و تنها نزدیک به 150 تماشاگر این تیم اصفهانی برای تماشای بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شدند.

* یک اتوبوس از هواداران فولاد خوزستان نیز از خوزستان به اصفهان آمده و بازی را از نزدیک تماشا می‌‌کند.

* قبل از آغاز بازی به دلیل رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، یک دقیقه سکوت از سوی مسئولان اعلام شد.

* بحث داغ بین خبرنگاران اصفهانی مسئله اسید پاشی و جریانات رخ داده در اصفهان بوده و صدای بحث خبرنگاران بیشتر از بحث‌های دیگر بلند بود.

* خطای بازیکنان فولاد روی مسعود حسن‌زاده در ابتدای نیمه نخست بازی، صدای اعتراض مسئولان و سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان را بالا برد.

* فولاد خوزستان در دقیقه 13 به دلیل خطای هادی محمدی، صاحب یک پنالتی شد اما با درخشش رشید مظاهری، این پنالتی ثمری برای تیم خوزستانی نداشت و این دروازه‌بان جوان توانست ضربه سروش رفیعی را به خوبی مهار کند.

* درخشش رشید مظاهری در این بازی و مهار پنالتی سبب شد معدود هواداران ذوبی حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تشویق وی بپردازند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا