گوناگون

نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ترین نظام در دنیا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  محمد مهدی ماندگاری امروز در گردهمایی فعالان رسانه ای استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از 35 سال پیش کشور با انواع ویروس های داخلی که برای سرنگونی نظام تلاش می کردند ایستادگی کرده است، افزود: کشور ما علاوه بر مقابله با انواع تهدید ویروس های داخلی با  تمام توان خود در مقابل انواع ویروس های بیگانه مبارزه کرده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل قدرتمند بودن نظام ایران اسلامی پیشرفت نظام است که با وجود انواع دخالت های بیگانگان و کارشکنی بعضی در داخل کشور توانسته رشد قابل توجه ای در تمام زمینه ها داشته باشد.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به وظیفه فعالان رسانه ای گفت:  کشور دارای قوت و قدرت بالایی است که از الطاف خداوند متعال به کشور بوده و اکنون باید رسانه های کشور همچون دوران دفاع مقدس در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند تا بتوانند یک بار دیگر  پیروزی بزرگتری از هشت سال جنگ تحمیلی به دست آورند.

وی با بیان اینکه نباید تهدید های دشمن را بزرگ کنیم، افزود: یکی از وظایف رسانه این است در فضای مجازی دشمن را کوچک کنند و نگذارند تهدید های دشمن بزرگ شود که مایه ترس در جامعه می شود همانطور که دشمن ما تاکنون هیچ غلطی نتوانسته بکند نخواهد توانست در ادامه هم هیچ غلطی انجام دهد.

وی ادامه داد: یکی دیگر  از ریشه های ترس این است که خودمان را کوچک ببینیم  و مایه تحقیر خودمان را فراهم کنیم در صورتی که ما کشوری بسیار قدرتمند هستیم و می توانیم هر کاری که به نفع نظام و کشور باشد انجام بدهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه سومین عامل ترس را حزن و عقب ماندگی بیان کرد و گفت: نباید در جایی که ذره عقب ماندیم خود را تعظین کنیم و حزن بگیریم چرا که دشمن از این عقب ماندگی ما استفاده می کند.

برای انجام کار فرهنگی باید تهدید شناس باشیم

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم نباید تهدید محور باشیم بلکه باید تهدید شناس باشیم، افزود: یکی از وظایف کنونی ما این است که فرصت یابی، فرصت شناسی  و فرصت سازی کنیم چرا که کشور ما دارای بهترین فرصت ها است.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به فرصت های کشور برای پیشرفت و انجام کار فرهنگی اظهار کرد:  قرآن کریم، اهل بیت(ع)، اسلام ناب محمدی(ص)، مساجد ما، منبر ها و تریبون های نماز جمعه و جوانان شجاع کشور همه فرصت برای انجام کار های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان از طریق رسانه ها و ماهواره  و فضای مجازی بیشترین ضربه را به کشور وارد می کنند، عنوان کرد: باید تلاش شود در سالی که بنام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده کارهای فرهنگی بسیار بزرگی صورت گیرد و جلوی حربه های دشمن  ایستادگی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا