گوناگون

نفت تهران نکونام را نمي‌خواهد

منصور قنبرزاده در خصوص وضعيت تيم فوتبال نفت تهران پيش از شروع ليگ چهاردهم اظهار داشت: تيم ما اکنون به لحاظ نسبي کامل شده و فقط يکي، دو جاي خالي ديگر در ليست‌مان داريم. البته اکنون مهمترين کاري که بايد انجام دهيم مذاکره با احمد آل‌نعمه است تا با اين بازيکن به توافق برسيم و در اين صورت ديگر به بازيکن جديدي نياز نداريم.

وي با اشاره به پيشنهادهايي که اين بازيکن از استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و … دارد، گفت: طبعاً براي بازيکني همچون آل‌نعمه پيشنهادهاي زيادي وجود دارد اما در صحبتي که با ما داشته اعلام کرده اولويتش براي فصل آينده نفت تهران است. او امروز (شنبه) هم از اهواز به تهران باز مي‌گردد و بعدازظهر در باشگاه نفت با او جلسه خواهيم داشت.

به نقل از تسنيم، مديرعامل باشگاه نفت تهران افزود: در صحبت تلفني که با آل‌نعمه داشتيم، موافقت اوليه اين بازيکن را گرفته‌ايم و با توجه به اينکه او از بازيکنان با سابقه نفت تهران محسوب مي‌شود، تمايل داريم حفظ شود. البته چون قرارداد اين بازيکن با باشگاه نفت به اتمام رسيده انتخاب با خود آل‌نعمه خواهد بود و بايد ببينيم تصميم او چيست، هر چند به توافق با اين بازيکن خوشبين هستيم و امروز همه چيز مشخص خواهد شد.

قنبرزاده در پاسخ به اين سؤال که اگر آل‌نعمه از نفت جدا شود بازيکني براي جايگزيني او مدنظر دارند يا نه، عنوان کرد: آل‌نعمه بازيکن تاثيرگذاري در تيم ماست و مطمئناً اگر تيم نفت را ترک کند، بايد بازيکن ديگري جايگزين کنيم. اين موضوع را در دستور کارمان داريم و گزينه‌هايي هستند که اگر با آل‌نعمه به توافق نرسيديم، سريعاً اقدامات لازم را براي جذب آنها صورت دهيم.

وي درباره شايعه حضور نکونام در نفت تهران به عنوان بازيکن – مربي گفت: ما هم اين موضوع را در رسانه‌ها ديديم و شنيديم و کاملاً متعجب شديم. تا به حال هيچ صحبتي با نکونام نداشته‌ايم و حضور او در نفت فقط يک شايعه است. سرمربي و کادر فني تيم ما هم کاملاً مشخص است.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به اين سؤال که اين باشگاه علاقه‌اي به جذب نکونام دارد يا نه، خاطرنشان کرد: تا به حال حتي به اين موضوع فکر هم نکرده‌ايم. آقاي نکونام کاپيتان تيم ملي ايران است و مطمئناً همه دوست دارند در معيت او باشند اما کادر فني ما درخواستي براي جذب اين بازيکن نداشته و نظري روي او وجود ندارد تا بخواهيم مذاکره‌اي داشته باشيم. بازيکنان مورد نيازمان را جذب کرده‌ايم و با تمديد قرارداد آل‌نعمه نيز تقريباً تيم‌مان کامل مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا