گوناگون

نمایشگاه تخصصی دوسالانه صنعت برق کشور در اصفهان گشایش یافت

81175831 5715901

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه 120 شرکت از استانهای اصفهان، تهران، مرکزی، خراسان رضوی، فارس و یزد و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هند، جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق خود را ارائه کرده اند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق اصفهان در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع فضای بسته نمایشگاهی و یکهزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی برپا شده است.

مدیر اجرایی این نمایشگاه در آیین گشایش آن، استقبال شرکتهای صنعتی و تخصصی برق را از نمایشگاه امسال بسیار فراگیر بیان کرد و گفت: به نظر می رسد نمایشگاه دوسالانه صنعت برق اصفهان جایگاه واقعی خود را در بین شرکت ها پیدا کرده است و هر سال با رشد نام نویسی و استقبال متقاضیان روبه رو می شود.

ˈعلی شالبافˈ، توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندیهای این صنعت در مقایسه با دیگر کشور های منطقه، شناخت زمینه های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، فراهم کردن زمینه صادرات برق و معرفی تجهیزات نوین تولید برق را از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی انجام شده، این نمایشگاه به کانون توجه فعالان صنعت برق منطقه بالاخص در خاورمیانه تبدیل شود.

شالباف با بیان اینکه در دنیای امروز، انرژی برق، شاخص ارزیابی صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشورها به شمار می آید، اضافه کرد: استفاده بهینه از انرژی برق موضوع بسیار با اهمیتی است زیرا در صورت هدر رفتن آن، صنایع کشور متوقف می شود و اقتصاد و آینده کشور ضربه می بیند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنعت برق اصفهان به مدت چهار روز از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان، میزبان علاقه مندان است.

7135پ/ 607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا