گوناگون

نمایشگاه حجاب وعفاف در مهدیشهر برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی تقوی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف مهدیشهر هدف از برپایی این نمایشگاه را فضاسازی فرهنگی و علمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ترغیب جوانان به استفاده از آن عنوان کرد.

وی با اشاره به این که نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف احیای والاترین ارزش هاست، بیان کرد: اگر حجاب و عفاف به عنوان یک فرهنگ برتر در جامعه نهادینه شود، آسیب ها بطور چشمگیری کاهش می یابند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اصالت بخشی به فرهنگ عفاف و حجاب از طریق محصولات متنوع فرهنگی و هنری را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

تقوی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه های مختلف شامل ورزشی، کودک و نوجوان (نقاشی، قصه گویی ) عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی، بازی های رایانه ای، مشاوره (خانواده، جوان )، گفتمان دینی و … برپا شده است.

این نمایشگاه به تلاش گروه فرهنگی اشراق اندیشه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مهدیشهر با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در راستای فرهنگ سازی گفتمان دینی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و عفاف و حجاب برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا