گوناگون

نمایشگاه کارآفرینی و آثارهنری دانش آموزان برازجانی گشایش یافت

81135043 5645431

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه آثار و توانمندی های دانش آموزان در زمینه های مختلف از جمله صنایع دستی، ساخت انواع وسایل تزئینی و خانگی، خیاطی و گلدوزی، کیف دوزی و معماری و الگوهای مختلف دوخت، عکاسی، طراحی و پخت انواع غذاهای محلی و سنتی به نمایش گذاشته شده است.

فرماندار دشتستان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه های کارآفرینی نه تنها عاملی موثر در معرفی کارآفرینان به جامعه است بلکه زمینه افزایش انگیزه کارآفرینان و دیگر علاقمندان را نیز فراهم می آورد.

ارسلان زارع از تلاش دانش آموزان و بانوان کارآفرین شهرستان دشتستان دربرپایی این نمایشگاه و معرفی توانمندی ها زنان دشتستانی تقدیر کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر نیز گفت: بانوان استان بوشهر علاوه بر امر تحصیل و علم توانمندی های بسیار ارزشمندی در ایجاد کارآفرینی در جامعه دارند.

فاطمه دهقانی افزود: حمایت از زنان کارآفرین و ایجاد تسهیلات لازم برای ایجاد بسترهای لازم برای توسعه کارآفرینی در استان بوشهر از برنامه های مهم و اولویت دار ماست.

دراین نمایشگاه آثار منتخب 50 دانش آموز برازجانی به مدت یک هفته برای بازدید عموم مردم در محل مدرسه کار و دانش هنر برازجان دایر است. ک/2

7213/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا