گوناگون

فعالیت این شورا درحاشیه قرارگرفته است

81135051 5645439

داراب عرب، روزچهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: به دلیل بی اعتنایی دست اندرکاران شهرستان به این شورا، این نهاد منتخب مردمی حتی از فضای فیزیکی مناسبی برای فعالیت و تصمیم گیری برخوردار نیست.

وی افزود: شناخت و بررسی مشکلات و پیشنهاد اعتبارات، نیازهای فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی از وظایف تعریف شده شوراهای اسلامی شهرستان گناوه است که دراین زمینه نظر اعضای شورا ازسوی متولیان این شهرستان کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

وی بروز اختلافات بین اعضای شورای اسلامی شهر گناوه درزمینه واگذاری ساحل به بخش خصوصی در تعطیلات نوروزی سال جاری را نتیجه مشورت نکردن ولحاظ نشدن دیدگاه شورای اسلامی شهرستان گناوه عنوان کرد.

عرب، با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گناوه اظهارکرد: شهرداری این بندر برای کسب درآمد بیشتر از ساحل باید هماهنگی های بیشتری با شورای اسلامی شهرستان بویژه در زمینه نحوه مزایده واگذاری اماکن اقامتی ساحل بندر گناوه به بخش خصوصی به عمل آورد.

وی گفت: شورای اسلامی شهرستان گناوه آمادگی لازم را برای همکاری وهماهنگی با شهرداری ودیگر دستگاه های اجرایی درمورد مسایل اجرایی وعمرانی دارد.

رییس شورای اسلامی شهرستان گناوه توافق اخیر فرمانداری شهرستان با مسوولان شرکت نفت منطقه گچساران در اهواز برای ترمیم واصلاح بخشی از جاده گناوه به گچساران که تنها راه ارتباطی بسیاری از روستاهای بخش مرکزی گناوه است را بسیار ارزنده توصیف کرد.

وی از امام جمعه و فرماندار گناوه که با رایزنی های مستمر زمینه برگزاری نشست با هسوولان مشرکت ملی نفت در اهواز را فراهم کردند، قدردانی کرد.

شورای اسلامی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از پنج عضو تشکیل شده است.

ترکیب این شورای از دو عضو اصلی شورای شهر گناوه، یک عضو از شورای اسلامی شهر ریگ ، شورای اسلامی روستای ریگ وشورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گناوه تشکیل شده است. ک/3

7476/637/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا