گوناگون

نماینده آشوریان: امام خمینی (ره) هنوز بر قلب ملتهای جهان حکومت می کند

81182599 5728057

یوناتن بت کلیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام راحل در دوران خفقان رژیم ستمشاهی و در دورانی که حقیقت جرائت نفس کشیدن نداشت فریاد آزادی سرداد.

وی اظهار کرد: فلسفه قیام بنیانگذار کبیر انقلاب، آزادی انسان از اسارت استکبار و ابرقدرت شرق و غرب بود و توانست انقلابی به بزرگی تاریخ خلق کند که امروز هیچ ملتی جرائت خلق چنین انقلابی را ندارد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنوز تحلیگران در تفسیر حقیقت امام راحل سرگردان مانده اند که چگونه رهبری روحانی توانست در دل مردم نفوذ کرده و حکومتی را که از سوی ابرقدرتها پشتیبانی می شد به زانو درآورد.

وی افزود: امام راحل در آغاز پیروزی انقلاب خبر از صدور انقلاب داد عده ای از دولتها این گفته امام (ره) را کشورگشایی معنا کردند اما دیری نگذشت که سخن امام راحل به زیباترین شکل تفسیر شد و جنبش های اسلامی و اعتراضات ملتهای دیگر علیه دیکتاتورها به گفته امام (ره) مهر تایید زد و نشان داد پس از مدتها هنوز فکر امام راحل الگوی ملتهای مظلوم جهان است.

بت کلیا اظهار کرد: مخاطب امام راحل تمام بشریت بود، رهبر کبیر انقلاب اسلامی تمام انسانها را خطاب قرار داد بنابراین سیره و سبک زندگی او بهترین الگو برای هر سیاستمداری است.

وی بازخوانی افکار و اندیشه های امام (ره) را ضرورتی اجتناب ناپذیر خواند و گفت: بیان ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان و آشنا ساختن آنان با این بزرگوار رسالت بزرگ جامعه است.

چهاردهم خرداد ماه بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است.

8135/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا