گوناگون

نماینده اردبیل : محور اردبیل

کمال الدین پیرموذن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گردنه حیران و محور ارتباطی آن برای استان اردبیل دارای اهمیت ویژه ای بوده و تلاش مسوولان و نمایندگان این استان در رونق و آبادی این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه محور ارتباطی اردبیل – آستارا در حدفاصل منطقه آقچای تا شهر آستارا (تحت نظارت استان گیلان )وضعیت نامناسب و غیر استانداردی دارد ، بیان کرد: این چند کیلومتر جاده فاقد خط کشی و چراغ بوده و عرض آن نیز کم می باشد که باید برای آن چاره ای کرد.

وی از مسوولان استان گیلان خواست تا نسبت به دوبانده کردن جاده تالش – آستارا و امتداد آن تا منطقه آقچای در گردنه حیران اقدام کرده و همکاری خود با استان اردبیل را در رسیدگی هر بیشتر به این محور ارتباطی و جلوگیری از بروز تصادقات رانندگی افزایش دهند.

پیرموذن اضافه کرد: در مسیر تحت نظارت اداره کل راه و ترابری اردبیل جاده عریض بوده و دارای خط کشی مناسب ، تابلو و علایم راهنمایی می باشد و در بدترین وضعیت آب و هوایی نیز با تلاش راهداران اردبیلی این محور همیشه باز بوده و رفت و آمد در ان جریان دارد.

نایب رییس کمیسیون محیط زیست مجلس با ابراز نگرانی از وضعیت زیست محیطی منطقه حیران گفت: مسولان استان گیلان باید به فکر احیای محیط زیست حیران بوده و جلوی تخریب طبیعت حیران به بهانه ویلاسازی و گردشگری را بگیرند.

وی همچنین از نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خواست تا قدردان زحمات استان اردبیل در رسیدگی و اداره محور ارتباطی گردنه حیران باشد.

نزدیک به 55 کیلومتر از محور 70 کیلومتری اردبیل – آستارا از سال ها پیش تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می باشد.

530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا